και δύσκολης εξυπηρέτησης μετά την πώληση να γίνονται ολοένα και πιο εμφανή. Τα τελευταία χρόνια, η ζήτηση της αγοράς για υψηλότερη ογκομετρική ενεργειακή πυκνότητα στις μπαταρίες ισχύος έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση στην υιοθέτηση της τεχνολογίας Cell-to-Pack (CTP). Ωστόσο, η υψηλή ενσωμάτωση της CTP καθιστά τις επισκευές πιο δύσκολες, παγιδεύοντας τη βιομηχανία σε ένα δίλημμα «αντικατάσταση, όχι επισκευή» για τις μπαταρίες.
Έρευνα της Ένωσης Ασφαλίσεων της Κίνας σχετικά με την αναλογία ανταλλακτικών προς το σύνολο των οχημάτων δείχνει ότι μεταξύ 59 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων NEV, η μέση αναλογία ανταλλακτικών προς σύνολο για τις μπαταρίες ισχύος είναι 50,96%. Αυτό σημαίνει ότι για ένα NEV αξίας 200.000 γιουάν (27.500 δολάρια ΗΠΑ), το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας ισχύος στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση υπερβαίνει τα 100.000 γιουάν (13.750 δολάρια ΗΠΑ).
Ένας μηχανικός στο κέντρο άμεσης λειτουργίας της Ning Service στη Σαγκάη δήλωσε σε δημοσιογράφο του κινεζικού μέσου ενημέρωσης Yicai ότι η τιμή της υπηρεσίας επισκευής είναι πολύ χαμηλότερη από το κόστος μιας πλήρους αντικατάστασης. Ενώ μια τυπική αντικατάσταση μπαταρίας NEV κοστίζει περίπου 100.000 γιουάν (13.750 δολάρια ΗΠΑ), οι επισκευές μπορούν να μειώσουν το κόστος σε 10.000-20.000 γιουάν (1.375-2.750 δολάρια ΗΠΑ). Ωστόσο, αυτή η υπηρεσία περιορίζεται προς το παρόν σε μπαταρίες CATL.
Η Ning Service προήλθε από το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση της CATL, το οποίο ιδρύθηκε το 2015, και αναβαθμίστηκε επίσημα σε ανεξάρτητη μάρκα το 2024. Αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 1.100 σημεία εξυπηρέτησης σε 75 χώρες, με περισσότερα από 800 στην Κίνα. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν κυρίως έλεγχο μπαταριών, συντήρηση μπαταριών, επιθεώρηση και ανακαίνιση μπαταριών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ανακύκλωση μπαταριών και αξιοποίηση σειριακής μορφής.
Προϊόντα υπηρεσιών
Σύμφωνα με τον Yicai, η CATL ισχυρίζεται ότι μέσω της Ning Service, η εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει έναν οικολογικό κλειστό βρόχο για τις μπαταρίες. Στο μέλλον, η αγορά ανταλλακτικών NEV της CATL σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα από την επιθεώρηση και την επισκευή οχημάτων, ώστε να συμπεριλάβει τη φόρτιση και την ανταλλαγή μπαταριών, καθώς και διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα όπως η οικονομία χαμηλού υψομέτρου, οι θαλάσσιες εφαρμογές και οι υποδομές μηδενικών εκπομπών άνθρακα.