Επεκτείνει τη Γκάμα των Ηλεκτροκίνητων Μοντέλων της η BMW

Επεκτείνει τη Γκάμα των Ηλεκτροκίνητων Μοντέλων της η BMW

Στην αύξηση του μεριδίου της στην αγορά της ηλεκτροκίνησης αποσκοπεί η BMW, η στρατηγική της οποίας προβλέπει μέχρι το 2021 να έχει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα (το BMW i3, το MINI Elecνα θα αυξηθεί σε τουλάχιστον 12 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών.

Απέχει 6 Τρισ. Δολάρια η Εποχή του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου

Απέχει 6 Τρισ. Δολάρια η Εποχή του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου

Περίπου 6 τρισ. δολάρια απαιτούνται για να αναπτυχθούν οι αναγκαίες υποδομές ώστε να μεταβούμε στην εποχή του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Η εκτίμηση ανήκει στην Goldman Sachs που επισημαίνει πως ένα τέτοιο κεφάλαιο αντιπροσωπεύει περίπου το 7,5% ως 8% του παγκόσμιου ΑΕΠ

Συνεργασία Volvo-Baidu για την Παραγωγή Αυτόνομων Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων για την Αγορά της Κίνας

Συνεργασία Volvo-Baidu για την Παραγωγή Αυτόνομων Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων για την Αγορά της Κίνας

Τη συνεργασία τους με στόχο την ανάπτυξη και μαζική παραγωγή αυτόνομων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την κινεζική αγορά ανακοίνωσαν την 1η Νοεμβρίου η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo και η κινεζική τεχνολογική εταιρεία Baidu

Νέα Τεχνολογία για Ασφαλείς Μπαταρίες -Εφαρμογές σε Smartphones και Hλεκτρικά Oχήματα

Νέα Τεχνολογία για Ασφαλείς Μπαταρίες -Εφαρμογές σε Smartphones και Hλεκτρικά Oχήματα

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν γίνει μια σημαντική πηγή ενέργειας στο σύγχρονο κόσμο. Το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ, επισημαίνει το ελαφρύ βάρος, την υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και την ικανότητά τους να επαναφορτίζονται, ως λόγους αύξησης της δημοτικότητάς τους. Ενώ είναι δημοφιλείς, υπάρχουν, όμως και ορισμένες προκλήσεις που διέπουν τη λειτουργία τους και η αλλαγή θα μπορούσε να συμβεί σύντομα. "Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου συμβατικού τύπου, εξακολουθούν να περιλαμβάνουν υγρά και είναι επιρρεπείς σε αυθόρμητη ανάφλεξη", δήλωσε ο John Miles, καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Cambridge στο CNBC

Η Ιστορία των Πρατηρίων Βενζίνης και η Σημασία της για τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα

Η Ιστορία των Πρατηρίων Βενζίνης και η Σημασία της για τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα

Πηγαίνοντας προς ένα συνέδριο στο Ann Arbor του Μίσιγκαν την περασμένη εβδομάδα, έκανα μια μικρή παράκαμψη στο Dearborn, για να επισκεφτώ το Μουσείο Καινοτομίας του Henry Ford. Ήθελα να δω πώς ήταν το ντεπόζιτο του Μοντέλου T. Η σημασία του Μοντέλου T, το οποίο η Ford Motor Co. άρχισε να πουλά το 1908, είναι γνωστή: ήταν το πρώτο ευρέως προσιτό και διαθέσιμο αυτοκίνητο χάρη στις τεχνικές μαζικής κατασκευής που ανέπτυξε ο Henry Ford και τις οικονομίες κλίμακας που ακολούθησαν. Αλλά υπάρχει μια άλλη, λιγότερο γνωστή πτυχή της ιστορίας του Μοντέλου Τ: ο ρόλος που διαδραμάτισε στην ανάπτυξη των πρατηρίων βενζίνης -και ο ρόλος που έπαιξαν τα πρατήρια βενζίνης στην άνοδο του αυτοκινήτου

Engie: Πρότζεκτ Υπηρεσιών Δικτύου για Ανακυκλωμένες Ηλεκτρικές Μπαταρίες στο Ρόττερνταμ

Engie: Πρότζεκτ Υπηρεσιών Δικτύου για Ανακυκλωμένες Ηλεκτρικές Μπαταρίες στο Ρόττερνταμ

Η πολυεθνική επιχείρηση κοινής ωφελείας, Engie, εγκαινίασε νέο πρότζεκτ αποθήκευσης συνδεδεμένο με το δίκτυο στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας. Η πρώτη φάση του έργου θα έχει χωρητικότητα 150kW / 90kWh και ο στόχος είναι η παροχή υπηρεσιών εξισορρόπησης του δικτύου στον πάροχο του δικτύου διανομής TenneT, μέσω της χρήσης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων από ανακύκλωση. Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η Engie, μέσω ενός νέου συστήματος, οι μηχανικοί της έχουν εφεύρει μία διάταξη για τις ανακυκλωμένες μπαταρίες ηλεκτρονικών οχημάτων που συμβάλει στην αύξηση της ισχύος και της χωρητικότητάς τους, καθώς και στη μείωση του κόστους

«Χρυσάφι» η Φόρτιση των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

«Χρυσάφι» η Φόρτιση των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Με την είσοδο, το 2019, των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μπορεί να πει κανείς πως αρχίζει στα σοβαρά η εποχή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ωστόσο, κάπου θα πρέπει να μπορούν οι καταναλωτές να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.  Η δημιουργία δικτύου σταθμών φόρτισης για τις δύο μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές αυτοκινήτου, τη γερμανική και τη βρετανική, θα στοιχίσει 15 δισ. ευρώ και θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές ευκαιρίες στον κλάδο των μεταφορών

Διαγωνισμός Αξίας 4 Εκατ. Ευρώ από τη ΔΕΗ για την Ηλεκτροκίνηση Αυτοκινήτων

Διαγωνισμός Αξίας 4 Εκατ. Ευρώ από τη ΔΕΗ για την Ηλεκτροκίνηση Αυτοκινήτων

Μέχρι το τέλος του 2018 θα πρέπει η ΔΕΗ να προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού για τη δημιουργία υποδομών σε όλη την Ελληνική επικράτεια για τη χρήση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Με αποκλειστικές του δηλώσεις στο reporter ο κ. Ηλίας Νέγκας γενικός γραμματέας του "Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων" υπογραμμίζει ότι "θα πρέπει την ερχόμενη διετία 2019-2020 να έχουν δημιουργηθεί υποδομές για την κίνηση ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα. Εξάλλου υπάρχει και σχετική οδηγία από την Κομισιόν"

Μόλις 38 τα Σημεία Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Ελλάδα

Μόλις 38 τα Σημεία Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Ελλάδα

Στις έξι ευρωπαϊκές χώρες με τα λιγότερα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων συγκαταλέγεται η Ελλάδα, με τον αριθμό τους να φτάνει μόλις τα 38. Τις υπόλοιπες θέσεις των ουραγών στην ευρωπαϊκή κατάταξη καταλαμβάνουν η Κύπρος με 36 σημεία φόρτισης, η Λετονία με 73, η Βουλγαρία με 94, η Μάλτα με 97 και η Ρουμανία με 114. Στον αντίποδα, το 76% του συνόλου των σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα συγκεντρώνεται σε Ολλανδία (28%), Γερμανία (22%), Γαλλία (14%) και Ην. Βασίλειο (12%)

Αναβαθμίζεται η Διαδικασία Φόρτισης των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Αναβαθμίζεται η Διαδικασία Φόρτισης των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο οδηγός στη διαδικασία φόρτισης των μπαταριών. Εκτός από τον μεγάλο χρόνο που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών, προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και όσοι κατοικούν σε πολυκατοικίες και συγκροτήματα κατοικιών χωρίς γκαράζ. Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν εντοπίσει τα προβλήματα και αναζητούν τις καλύτερες λύσεις για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των μελλοντικών τους πελατών.  

Το Ισραήλ Εισέρχεται Δυναμικά στην Εποχή της Ηλεκτροκίνησης - Τέλος στα Συμβατικά Αυτοκίνητα Έως το 2030

Το Ισραήλ Εισέρχεται Δυναμικά στην Εποχή της Ηλεκτροκίνησης - Τέλος στα Συμβατικά Αυτοκίνητα Έως το 2030

Σχέδιο που θα απαγορεύει τις πωλήσεις βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων, μετά το 2030, ανακοίνωσε το Ισραήλ. Η κυβέρνηση Νετανιάχο σκοπεύει να αντικαταστήσει το στόλο των οχημάτων της χώρας με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φορτηγά, χρηματοδοτώντας την κατασκευή περισσοτέρων από 2.000 νέων σταθμών φόρτισης στην ισραηλινή επικράτεια, για να συμβάλει στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης που θα βοηθήσει, από την πλευρά της, στην απανθρακοποίηση και στην απομάκρυνση από τα ορυκτά καύσιμα

Το Νέο Υβριδικό Citroen C5 Aircross Αλλάζει την Ιστορία της Γαλλικής Αυτοκινητοβιομηχανίας

Το Νέο Υβριδικό Citroen C5 Aircross Αλλάζει την Ιστορία της Γαλλικής Αυτοκινητοβιομηχανίας

Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid Concept, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι (4-14 Οκτωβρίου), είναι σταθμός στην ιστορία της γαλλικής φίρμας. Η νέα μελέτη προσδιορίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τη φιλοσοφία του πρώτου PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) της γαλλικής μάρκας. Η προσπάθεια μείωσης των ρύπων και η παροχή υβριδικών καθώς και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων είναι στις προτεραιότητες της φίρμας. Ο προγραμματισμός της  Citroen καθορίζει ότι έως το 2023 το 80% της γκάμας της θα περιλαμβάνει και εκδόσεις με ηλεκτροκινητήρα

Οpel: Ολιστικός Εξηλεκτρισμός

Οpel: Ολιστικός Εξηλεκτρισμός

Μπορεί οι Γάλλοι (PSA) να πήραν τον έλεγχο της Opel, ωστόσο, δεν της στερούν τη δυνατότητα να οραματίζεται με βάση τη μακρά γερμανική παράδοσή της. Θα ήταν λάθος, άλλωστε, να αλλοιώσουν το DNA της, που εδώ και ενάμιση αιώνα συνοψίζεται στο Opel Way που θα μπορούσε να αποδοθεί με το τρίπτυχο «γερμανικό - προσιτό - συναρπαστικό», που περνά πλέον στο «New Germanness» (νέα γερμανική ταυτότητα), συνδυάζοντας μηχανολογική τελειότητα, λειτουργικότητα, ποιότητα και αξιοπιστία, με συναίσθημα και εξωστρέφεια

Tέλος στους Κινητήρες Ντίζελ η Porsche- Στροφή στα Υβριδικά και στην Ηλεκτροκίνηση

Tέλος στους Κινητήρες Ντίζελ η Porsche- Στροφή στα Υβριδικά και στην Ηλεκτροκίνηση

Η Porsche ανακοίνωσε σήμερα ότι θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία που θα σταματήσει να πουλά ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, τρία χρόνια μετά το σκάνδαλο ντίζελγκεϊτ. «Η Πόρσε δεν θα χρησιμοποιείται πλέον το ντίζελ», δήλωσε στην κυριακάτικη έκδοση της Bild ο επικεφαλής της εταιρείας που ανήκει στη Volkswagen Όλιβερ Μπλούμε. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας επεσήμανε ότι η Πόρσε επιθυμεί να επικεντρωθεί στα βενζινοκίνητα και στα υβριδικά αυτοκίνητα 

Μελέτη IENE:

Μελέτη IENE: "Προοπτικές για την Αγορά Ηλεκτρικών Οχημάτων και Επιχειρηματικές Ευκαιρίες με Ειδική Αναφορά στην ΝΑ Ευρώπη και την Ελλάδα"

Νέα μελέτη που εκδόθηκε υπό τη μορφή κειμένου εργασίας (working paper) από το Ινστιτούτο Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ) παρουσιάζει τα συμπεράσματα, τις παγκόσμιες εξελίξεις στην αγορά και τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων και αξιολογεί, επίσης, τη δυναμική ανάπτυξης της αγοράς Η.Ο. Η μελέτη, με κύριους συγγραφείς τους Α. Περέλλη και Κ.Ν. Σταμπολή, επικεντρώνεται στην Ελλάδα ως χώρα -αναφορά και επεκτείνεται στους γείτονές της, στην Νοτιοανατολική Ευρώπη