όπως τόνισε είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο επέκτασης των δραστηριοτήτων της Lukoil στη Βουλγαρία με εξαγωγές στην ελληνική αγορά.
Σχετικά με τον πετρελαϊκό αγωγό που συνδέει το διυλιστήριο της Θεσσαλονίκης με τα Σκόπια, ο οποίος παραμένει ανενεργός εδώ και μια δεκαετία, αν και ακόμη έχει αρκετές εκκρεμότητες, αναμένεται να επαναλειτουργήσει εντός του 2024.
Όσον αφορά στη συμμετοχή της στη ΔΕΠΑ Εμπορίας, η διοίκηση της Helleniq Energy εμφανίστηκε αποφασισμένη να ξεκαθαρίσει το τοπίο εντός των επομένων τριών με έξι μηνών και να ληφθούν αποφάσεις για το μέλλον της, είτε περνώντας στον πλήρη έλεγχο του Δημοσίου, είτε ακόμη και πουλώντας σε τρίτο επενδυτή.
Όπως τόνισε ο ίδιος, η ΔΕΠΑ είχε συσταθεί πριν από πολλά χρόνια με άλλες προδιαγραφές και στόχους που στην πορεία αναδιαμορφώθηκαν. Σήμερα, οι δραστηριότητες της ΔΕΠΑ Εμπορίας, σύμφωνα με τον κ. Σιάμισιη είναι ευθέως ανταγωνιστικές με εκείνες της Helleniq Energy.
Αναφερόμενος στην αποτίμηση του 35% της ΔΕΠΑ Εμπορίας, σημείωσε ότι σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της Helleniq Energy κυμαίνεται μεταξύ 200-250 εκατ. ευρώ.
Σχετικά με την διάθεση μετοχών της Helleniq Energy από το Δημόσιο και από την Paneuropean του ομίλου Λάτση μέσω του Χρηματιστήριου ο κ. Σιάμισιης ανέφερε ότι στόχος ήταν η αύξηση της διασποράς της μετοχής΄, ο οποίος επετεύχθη αν και το ποσοστό των δυο μετόχων παραμένει στο 71%, ποσοστό υψηλό για εισηγμένη εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τον ίδιο, ο έλεγχος της εταιρείας ουσιαστικά δεν αλλάζει.