Η
ELPEDISON, ο αξιόπιστος και φιλικός
προμηθευτής ηλεκτρικού ρεύματος, ανακοινώνει το λανσάρισμα ενός ολοκληρωμένου
χαρτοφυλακίου διαδικτυακών υπηρεσιών με το όνομα
myelpedison, μέσω
της ιστοσελίδας της
www
.elpedison
.gr. Η
ELPEDISON είναι ο
πρώτος προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας στην ελληνική αγορά, που παρέχει στους
πελάτες της ένα τόσο ευρύ φάσμα διαδικτυακών υπηρεσιών και εφαρμογών,
στοχεύοντας στη διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους.
Συγκεκριμένα,
το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών
myelpedison περιλαμβάνει την υπηρεσία
e
-
bill, η οποία δίνει τη δυνατότητα
στους πελάτες της
ELPEDISON
να συμβουλεύονται τον τρέχοντα λογαριασμό τους αμέσως μόλις εκδοθεί
από την Εταιρεία, καθώς και να έχουν πρόσβαση σε προηγούμενους λογαριασμούς τους
ηλεκτρικού ρεύματος (έως και 2 χρόνια πίσω). Επιπρόσθετα, μέσω του
myelpedison, οι
πελάτες μπορούν, ακολουθώντας ένα
δια-δραστικό
οδηγό, να κατανοήσουν λεπτομερώς τα επιμέρους πεδία που αναγράφονται στο λογαριασμό
που λαμβάνουν, με τρόπο αναλυτικό και απόλυτα περιγραφικό. Ακόμα, οι πελάτες
της
ELPEDISON μπορούν
να βλέπουν την εξέλιξη της κατανάλωσής τους διαχρονικά, μέσω ειδικών
γραφημάτων, τα οποία απεικονίζονται
είτε σε ευρώ είτε σε
kWh.
Αξίζει
επίσης να σημειωθεί ότι οι πελάτες της
ELPEDISON, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες
myelpedison,
εξοικονομούν σημαντικό χρόνο, δεδομένου ότι έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν το
λογαριασμό τους στη στιγμή, ηλεκτρονικά, μέσα σε ένα ασφαλές διαδικτυακό
περιβάλλον πληρωμών, χρησιμοποιώντας την εξειδικευμένη υπηρεσία
pay
-
on
-
line. Επιπλέον,
εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να αλλάζουν τα στοιχεία του προφίλ τους καθώς και
τα στοιχεία επικοινωνίας τους, χρησιμοποιώντας αντίστοιχα τις υπηρεσίες
αλλάζω το προφίλ μου και
τα στοιχεία επικοινωνίας μου.
Η
εγγραφή στις υπηρεσίες
myelpedison
γίνεται
εύκολα και γρήγορα, δεδομένου ότι απαιτεί από τον πελάτη μόνο το
email του και έναν κωδικό πρόσβασης, ώστε, για τη δική του ασφάλεια, κάθε φορά που
επιθυμεί να εισέλθει στις υπηρεσίες αυτές, να γίνεται η ταυτοποίησή του.
Οι
πελάτες της
ELPEDISON μπορούν
πλέον να απολαμβάνουν όλες αυτές τις υπηρεσίες καθώς και ακόμα περισσότερες εφαρμογές, που σύντομα θα λανσάρει
η Εταιρεία, έχοντας πάντα ως στόχο να προσφέρει στους πελάτες της μία
πραγματικά αναβαθμισμένη εμπειρία.
Η
είσοδος στην αγορά των υπηρεσιών
myelpedison αποδεικνύει για μια ακόμη φορά
την εστίαση της
ELPEDISON
στον πελάτη και την προσπάθειά της να χρησιμοποιεί αδιάκοπα τη
διαθέσιμη τεχνολογία, προκειμένου να προσθέτει αξία στις υπηρεσίες που παρέχει
στους πελάτες της. Επιπλέον, η
νέα της εταιρική ιστοσελίδα με ξεκάθαρη έμφαση στον πελάτη,
με τις
on-
line
εφαρμογές
click-2-
call και
click-2-
chat,
υπογραμμίζει την προσπάθεια της
ELPEDISON να
παρέχει στους καταναλωτές ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον επικοινωνίας με την Εταιρεία. Ακόμη, το
πρόσφατο λανσάρισμα του μοναδικού 5-ψήφιου
νούμερου επικοινωνίας με την
ELPEDISON
18128, στα πλαίσια του οποίου έχουν ενταχθεί όλες οι Ομάδες
Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης των Πελατών
ELPEDISON, προκειμένου να απαντήσουν καθημερινά
– συμπεριλαμβανομένων και των Σαββάτων – σε κάθε απορία πελατών ή άλλων ενδιαφερόμενων
μερών, τονίζει περαιτέρω το στόχο της
ELPEDISON να
διευκολύνει την καθημερινότητα του καταναλωτή, όντας πάντα δίπλα του.