«Επιλεκτική Προστασία» των Βυτιοφόρων με την Τροπολογία Βορίδη Καταγγέλλουν οι Υπόλοιποι Κλάδοι Δ.Χ.

«Επιλεκτική Προστασία» των Βυτιοφόρων με την Τροπολογία Βορίδη Καταγγέλλουν οι Υπόλοιποι Κλάδοι Δ.Χ.
energia.gr
Δευ, 2 Απριλίου 2012 - 10:49
Σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» για οκτώ ακόμη χρόνια παραμένει ο κλάδος των βυτιοφόρων με την τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών κ. Μάκης Βορίδης, όπως καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες των υπόλοιπων φορτηγών Δημόσιας Χρήσης. Επίσης, θεωρούν ότι με την ρύθμιση αυτή το Υπουργείο Μεταφορών «κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ
Σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» για οκτώ ακόμη χρόνια παραμένει ο κλάδος των βυτιοφόρων με την τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών κ. Μάκης Βορίδης, όπως καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες των υπόλοιπων φορτηγών Δημόσιας Χρήσης.

Επίσης, θεωρούν ότι με την ρύθμιση αυτή το Υπουργείο Μεταφορών «κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ, ικανοποιώντας συγκεκριμένα κομματικά συμφέροντα της ΝΔ και λειτουργώντας σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος». Μάλιστα, η Ομοσπονδία των Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) ζητεί την άμεση παρέμβαση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, των πολιτικών κομμάτων, αλλά και της ίδιας της Βουλής, «προκειμένου να πάψει αυτό το θέατρο του παραλόγου».

Στην ανακοίνωσή της, η ΟΦΑΕ καταγγέλλει την εν λόγω διάταξη ως «φωτογραφική», η οποία αποτελεί «πληρωμή επιταγής που έχει ως εκδότη συγκεκριμένα στελέχη του κόμματος της ΝΔ από τον τομέα Μεταφορών και συντεχνιών που πρόσκεινται στο συγκεκριμένο κόμμα». Ωστόσο, από την πλευρά του Υπουργείου Μεταφορών δίνεται η απάντηση ότι «με τη συγκεκριμένη τροπολογία δεν προστατεύονται οι βυτιοφορείς, καθώς οποιοσδήποτε μεταφορέας το επιθυμεί θα μπορεί να ζητήσει να εκδοθεί καινούργια άδεια μεταφοράς καυσίμων».

Δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» αναφέρει ότι, βάσει της τροπολογίας που κατατέθηκε στη Βουλή, «οι άδειες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης (ΦΔΧ) που έχουν τεθεί σε κυκλοφορία μέχρι την έναρξη ισχύος του Νόμου 3887/2010» (πρόκειται για τον νόμο Ρέππα που ρυθμίζει το άνοιγμα του επαγγέλματος του μεταφορέα), δηλαδή μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010, «δεν μπορούν να μετατραπούν σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020».

Του εν λόγω περιορισμού εξαιρούνται οι άδειες φορτηγών ΔΧ που τίθενται σε κυκλοφορία στο όνομα μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν, σύμφωνα με τον Νόμο 3887/2010 και διαθέτουν άδεια οδικών μεταφορών.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr