Στη ΡΑΕ προσέφυγε η ΔΕΗ καταγγέλλοντας την ιδιωτική εταιρεία RevmaEna, ότι ενώ υπόσχεται στους καταναλωτές φθηνότερο ρεύμα 5 έως 10%, στην πραγματικότητα πουλάει ακριβότερα έως και 42%.
Όπως αναφέρει ο Χ. Φλουδόπουλος του capital.gr, η καταγγελία που κοινοποιήθηκε στην εισαγγελία, τη γενική γραμματεία καταναλωτή και την καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ, περιέχει μια σειρά από σοβαρές κατηγορίες σε βάρος των πρακτικών που εφαρμόζει η ιδιωτική εταιρεία όπως ψιλά γράμματα, αφανείς χρεώσεις στα τιμολόγια και παραπλανητική διαφήμιση.
Παρότι οι εκπρόσωποι της RevmaEna αρνούνται τις κατηγορίες, η ΔΕΗ αναφέρει στην καταγγελία της ότι:
• η REVMAENA όχι μόνο δεν έχει φθηνότερα τιμολόγια όπως ισχυρίζεται αλλά το αντίθετο, όπως προκύπτει από τη μελέτη των αρμόδιων υπηρεσιών, στις περισσότερες περιπτώσεις η τιμολόγηση της RevmaEna είναι υψηλότερη από αυτήν της ΔΕΗ
• μια «αφανής» χρέωση επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το τελικό κόστος των επίμαχων τιμολογίων, με το οποίο θα επιβαρυνθεί εν τέλει ο ανυποψίαστος καταναλωτής
• τα τιμολόγια της RevmaEna περιλαμβάνουν σύμφωνα με τη ΔΕΗ ρήτρα προσαρμογής στην οριακή τιμή του συστήματος σε περίπτωση που η ΟΤΣ ξεπεράσει τα 55 ευρώ η μεγαβατώρα
• σύμφωνα με τη ΔΕΗ η ρήτρα αυτή περιλαμβάνεται στα ψιλά γράμματα της σύμβασης
• η ρήτρα έχει ενεργοποιηθεί όλους τους μήνες από το Σεπτέμβριο μέχρι και το Φεβρουάριο. Ενώ λοιπόν η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα οικιακά τιμολόγιά της έχουν έπτωση 5 έως 10% πχ το Φεβρουάριο ήταν ακριβότερα από 18 έως 42% συγκριτικά με τη ΔΕΗ. Και στα επαγγελματικά όπου υπόσχεται έκπτωση 10% τον ίδιο μήνα τα τιμολόγιά της ήταν ακριβότερα από 16 έως 26% σε σχέση με τη ΔΕΗ
• το Μάρτιο η εταιρεία προχώρησε σε αναπροσαρμογή των τιμολογίων της χωρίς να αυξήσει το ύψος ενεργοποίησης της ρήτρας (διατήρησε δηλαδή τα 55 ευρώ η μεγαβατώρα)
• η εταιρεία αποκρύπτει από τους καταναλωτές ότι οι εκπτώσεις που υπόσχεται εφαρμόζονται μόνο επί των ανταγωνιστικών χρεώσεων και όχι επί του συνολικού λογαριασμού
• ζητείται από τη ΡΑΕ να γίνει έρευνα, να ζητήσει τη συμμόρφωση της εταιρείας, να εξετάσει την επιβολή προστίμου και να λάβει μέτρα για την παύση της παραπλανητικής διαφήμισης