Δεν απαιτεί μόνο νέο εξοπλισμό και καθώς οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης χρησιμοποιούν επίσης έναν στερεό ηλεκτρολύτη, πρόκειται για ένα εγχείρημα που μπορεί να είναι δαπανηρό. Ο Όμιλος GAC χρησιμοποιεί μια ξηρή διαδικασία που συνδυάζει την προετοιμασία του πολτού, την επίστρωση και την έλαση σε ένα μόνο βήμα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
Η γραμμή παραγωγής παράγει ήδη μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων άνω των 60 Ah. Οι ειδικοί λένε ότι χρειάζονται 60 Ah για χρήση σε οχήματα. Μέχρι τώρα, οι περισσότερες ήταν περίπου 20-40 Ah.
Σύμφωνα με τον Qi Hongzhong, επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της GAC, η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει δοκιμές σε μια παρτίδα οχημάτων έως το 2026, με προγραμματισμένη τη μαζική παραγωγή μεταξύ 2027 και 2030.
Οι νέες μπαταρίες αναμένεται να παρέχουν αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. (621 μίλια), υπερδιπλάσια από τα τρέχοντα 500 χλμ. (310 μίλια).
Η Κίνα δημιούργησε πέρυσι την Πλατφόρμα Συνεργατικής Καινοτομίας για Μπαταρίες Στερεάς Κατάστασης, η οποία ενώνει σχεδόν όλους τους κατασκευαστές μπαταριών και τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να φέρουν τη νέα τεχνολογία μπαταριών σε μαζική παραγωγή.
Η SAIC Motor ανακοίνωσε επίσης το Σαββατοκύριακο ότι ολοκλήρωσε την κύρια γραμμή παραγωγής για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Οι BYD και CATL στοχεύουν να ξεκινήσουν την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027, με τη μαζική παραγωγή να πλησιάζει προς το τέλος της δεκαετίας.