Πριν και μετά αυτή την ημερομηνία, οι συνολικές απώλειες στο χρηματιστήριο ενέργειας ανήλθαν σε -56,78%, για να αντισταθμίσουν το άλμα που θορύβησε την αγορά. Από αυτή την ποσοστιαία πτώση, το 20,58% αφορά για σήμερα, Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, καθώς η μέση ΤΕΑ έφθασε στα 109,31 ευρώ/MWh. Η μέγιστη τιμή στη διάρκεια του 24ώρου διαμορφώθηκε στα 201,34 ευρώ/MWh, ενώ η ελάχιστη στα 33,08 ευρώ/MWh.
Η συνολική ζήτηση έφθασε στις 291.51 GWh, ενώ στα μερίδια καυσίμου στο ενεργειακό μείγμα, φυσικό αέριο και ΑΠΕ συμβαδίζουν (44,5% και 43,9%) και έπονται οι εισαγωγές με 5,6% τα μεγάλα υδροηλεκτρικά με 2,4%, ενώ η συμμετοχή του λιγνίτη παραμένει μηδενική.
Τέλος, οι εξαγωγές έφθασαν στις 12,197 MWh και οι εισαγωγές στις 8,190 MWh.
Η εικόνα στα commodities
Εν τω μεταξύ, αξιοσημείωτη είναι η σταθερότητα που παρατηρείται στην χρηματιστηριακή αγορά-αναφοράς, φυσικού αερίου, TTF, όπου η τιμή του προθεσμιακού συμβολαίου για παραδόσεις Νοεμβρίου διαπραγματεύεται με πτώση της τάξης του -1,34%, στα 31,768 ευρώ/MWh, με την αντίστοιχη τιμή των futures για παραδόσεις Δεκεμβρίου 2025, να διολισθαίνει στην περιοχή των 32,059 ευρώ/MWh.
Αντιθέτως, συνεχίζεται η άνοδος των τιμών του πετρελαίου. Η τιμή του προθεσμιακού συμβολαίου του Brent, του διεθνούς benchmark, για παραδόσεις επόμενου μήνα, καταγράφει, ισχυρή άνοδο +3,54%, στα 63,49 δολάρια ανά βαρέλι (από 60,97 δολάρια ανά βαρέλι το περασμένο Σάββατο), ενώ στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η τιμή της αμερικανικής ποικιλίας αργού, WTI, ενισχύεται αναλόγως, κατά +3,74%, στα 59,38 δολάρια ανά βαρέλι.
Τέλος, στην εγχώρια αγορά υγρών καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων στην αντλία της Νομαρχίας Αθηνών, που λαμβάνεται ως σημείο αναφοράς, έχει υποχωρήσει στο 1,697 ευρώ ανά λίτρο, από 1,730 ευρώ ανά λίτρο λίγα 24ωρα νωρίτερα, ενώ στα πρατήρια του Νομού Θεσσαλονίκης ο ίδιος τύπος βενζίνης διατίθεται ελαφρώς χαμηλότερα, προς 1,699 ευρώ ανά λίτρο.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) προβλέπει για αύριο Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου, μικρή αύξηση στις χονδρικές τιμές διυλιστηρίου για όλους τους τύπους των βενζινών, μεγαλύτερη αύξηση για το πετρέλαιο κίνησης, αλλά μείωση των τιμών για το υγραέριο κίνησης.