τις προπωλήσεις για το νέο EO αυτή την εβδομάδα, ξεκινώντας από μόλις 130.000 γιουάν, ή περίπου 18.300 δολάρια.
Το SUV είναι το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό όχημα της Hyundai στην Κίνα, ειδικά προσαρμοσμένο για Κινέζους αγοραστές με προηγμένη νέα τεχνολογία, χαρακτηριστικά και μια εντελώς νέα εμφάνιση από τη σειρά IONIQ που πωλείται στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και άλλες παγκόσμιες αγορές.
Όπως το EV5, το οποίο τροφοδοτεί μια πλήρη ανάκαμψη για την Kia στην Κίνα, το EO αναμένεται να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της επιστροφής της Hyundai στην περιοχή.
Αν και υπάρχουν πολλές φωτογραφίες και βίντεο του EO (πρώην Elexio) μετά το επίσημο ντεμπούτο του τον Μάιο, οι νέες εικόνες του ηλεκτρικού SUV EO της Hyundai που τραβήχτηκαν στους δρόμους της Νότιας Κορέας μας δίνουν μια καλύτερη εικόνα.
Οι φωτογραφίες, που δημοσιεύτηκαν από τον Κορεάτη blogger αυτοκινήτων ShortsCar, προσφέρουν μια καλή εικόνα του ηλεκτρικού SUV από όλες τις γωνίες. Παρόλο που η Hyundai υιοθέτησε μερικά σχεδιαστικά στοιχεία από τα μοντέλα IONIQ, όπως τα Parametric Pixel Lights και μια μπάρα φωτισμού LED πλήρους μήκους, αυτό το όχημα είναι σαφώς μοναδικό.
Η Hyundai συνεργάστηκε με κορυφαίες κινεζικές εταιρείες, όπως η BYD και η Huawei, για να προσφέρει την πιο σύγχρονη έξυπνη τεχνολογία και χαρακτηριστικά.
Το EO διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Fun, Smart ή Tech, με τιμές προπώλησης που κυμαίνονται από 130.000 γιουάν (18.300 δολάρια) έως 150.000 γιουάν (21.000 δολάρια).
Βασίζεται ακόμα στην ίδια πλατφόρμα E-GMP, η οποία υποστηρίζει όλα τα μοντέλα IONIQ και Kia EV (EV3, EV4, EV5, EV6 και EV9), αλλά αντλεί ενέργεια από δύο μπαταρίες LFP από την επιχείρηση μπαταριών της BYD, FinDream.
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από μια μπαταρία 64,2 kWh ή 88,112 kWh, προσφέροντας αυτονομία οδήγησης CLTC έως 540 km (335 μίλια) και 722 km (448 μίλια). Η Hyundai δήλωσε ότι μπορεί να επαναφορτιστεί από 30% έως 80% σε 27 λεπτά.
Η Hyundai προσφέρει το EO σε εκδόσεις ενός ή δύο κινητήρων. Η έκδοση με έναν κινητήρα διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 160 kW (215 hp) και ροπή 310 Nm. Η έκδοση AWD έχει συνδυασμένη ισχύ 233 kW (312 hp).
Το EO έχει μήκος 4.615 mm, πλάτος 1.875 mm και ύψος 1.698 mm, με μεταξόνιο 2.750 mm, ή ελαφρώς μικρότερο από το Tesla Model Y. Έχει περίπου το μέγεθος του δημοφιλούς SUV Yuan Plus της BYD (που πωλείται ως Atto 3 στο εξωτερικό).
Εσωτερικό ηλεκτρικού SUV Hyundai EO (Πηγή: Beijing Hyundai)
Το Yuan Plus της BYD έχει ελαφρώς χαμηλότερη τιμή, ξεκινώντας από μόλις 115.800 γιουάν. Ωστόσο, αυτό ισχύει για το βασικό μοντέλο με αυτονομία CLTC 430 χλμ. (267 μίλια). Η αναβάθμιση στην έκδοση με εκτεταμένη αυτονομία, η οποία προσφέρει αυτονομία CLTC 510 χλμ. (317 μίλια), κοστίζει 119.800 γιουάν (16.800 δολάρια).
Μπορεί το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό SUV της Hyundai στην Κίνα να ανταγωνιστεί τις BYD, Geely, XPeng, Leapmotor και άλλες που ηγούνται της μεγαλύτερης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο; Πείτε μας τη γνώμη σας για το EO στα σχόλια παρακάτω.
Παρόλο που η Hyundai δεν προσφέρει ηλεκτρικό όχημα κάτω των 20.000 δολαρίων στις ΗΠΑ (ή σε οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία), το IONIQ 5 εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα που μπορείτε να αποκτήσετε. Αν ενδιαφέρεστε να κάνετε ένα test drive, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμό μας για να βρείτε μοντέλα Hyundai IONIQ 5 στην περιοχή σας .