στην ιστορία της — αλλά επίσης στράφηκε σε μια πιο προσεκτική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, «με βάση την πελατοκεντρική μας προσέγγιση, το τρέχον περιβάλλον και την αναμενόμενη εξέλιξή του».
Η Ferrari στοχεύει τώρα σε μια γκάμα μοντέλων για το 2030 που θα αποτελείται κατά 40% από μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και 40% υβριδικά. Αυτό σηματοδοτεί μια μετατόπιση από το σχέδιο του 2022, το οποίο είχε ως στόχο μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά 40%, 40% υβριδικά και 20% ICE το 2030.
Αποκαλύπτοντας το νέο μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο στα κεντρικά γραφεία της στο Μαρανέλο, στη βόρεια Ιταλία, η Ferrari δήλωσε ότι θα λανσάρει κατά μέσο όρο τέσσερα νέα μοντέλα ετησίως μεταξύ 2026 και 2030, διατηρώντας τον σταθερό ρυθμό που τη βοήθησε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πλούσιων πελατών της και να αυξήσει την πελατειακή της βάση.
«Κάθε μοντέλο θα σχεδιαστεί με ξεχωριστή τοποθέτηση, προσαρμοσμένη σε διαφορετικά προφίλ πελατών», ανέφερε η εταιρεία.
Η Elettrica, η οποία συμπληρώνει την παραδοσιακή βενζινοκίνητη και νεότερη υβριδική γκάμα της Ferrari, θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον επόμενο χρόνο. Όλα τα στρατηγικά εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων — συμπεριλαμβανομένων των πακέτων μπαταριών υψηλής τάσης, των ηλεκτρικών αξόνων και των μετατροπέων — αναπτύσσονται και παράγονται εσωτερικά στις νέες εγκαταστάσεις «ηλεκτρονικής κατασκευής» της Ferrari στο Maranello, ανέφερε η εταιρεία.
Πριν από το 2028
Πηγές δήλωσαν στο Reuters νωρίτερα φέτος ότι η Ferrari δεν σχεδιάζει να λανσάρει ένα δεύτερο ηλεκτρικό όχημα πριν από το 2028, επικαλούμενη την ασθενή ζήτηση για ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Η ενεργή πελατειακή βάση της Ferrari έχει αυξηθεί κατά περίπου 20% από το 2022, φτάνοντας τις 90.000. Για να εμβαθύνει την αλληλεπίδραση, σχεδιάζει να ανοίξει νέα κέντρα «Tailor Made» στο Τόκιο και το Λος Άντζελες το 2027 για να βοηθήσει τους πελάτες να προσθέσουν προσωπικές πινελιές στα οχήματά τους.
Η Ferrari επιβεβαίωσε την Πέμπτη τη δέσμευσή της στην τεχνολογική ουδετερότητα —υποστηρίζοντας όλες τις τεχνολογίες πρόωσης που βρίσκονται στην πορεία προς το μηδενικό καθαρό αποτύπωμα— και δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
«Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε και να καινοτομούμε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης V6, V8 και V12, σύμφωνα με τους νέους παγκόσμιους κανονισμούς, εστιάζοντας στην αύξηση της ειδικής ισχύος εξόδου και στη διασφάλιση της συμβατότητας με εναλλακτικά καύσιμα», ανέφερε.
Μείωση των εκπομπών αερίων
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης φιλόδοξους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου Scope 1 και 2 κατά τουλάχιστον 90% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2021, και των εκπομπών Scope 3 κατά 25% σε σύγκριση με το 2024. Θα βασιστεί στο ανακυκλωμένο αλουμίνιο, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη συνεργασία των προμηθευτών για την επίτευξη αυτών των στόχων.
Επιβεβαίωσε την επέκταση της στρατηγικής του lifestyle, με προγραμματισμένα flagship καταστήματα στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη το 2026, καθώς και μια ευρύτερη προσφορά πολυτελών προϊόντων και εμπειριών τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για τους οπαδούς της μάρκας.
Η εταιρεία θα ανακοινώσει τους πολυετείς οικονομικούς στόχους αργότερα την Πέμπτη.