«Η εταιρεία συνήθως χρειάζεται τρία πλοία για να διατηρήσει την αλυσίδα εφοδιασμού καυσίμων της. Ωστόσο, από την έναρξη ισχύος των κυρώσεων της ΕΕ, έχει καταφέρει να εξασφαλίσει μόνο ένα [δεξαμενόπλοιο]», ανέφερε πηγή που είναι εξοικειωμένη με το θέμα στο PTI.
Το Reuters ανέφερε δύο εταιρείες, τη Seven Islands Shipping και τη Great Eastern Shipping, ως ιδιοκτήτριες τριών πλοίων που προσεγγίζουν τη Nayara σε εγχώριες διαδρομές. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εταιρείες έχουν ζητήσει την αποδέσμευση των πλοίων τους από τις ναυλώσεις λόγω των κινδύνων που ενέχουν οι κυρώσεις.
Μέρος του προβλήματος έγκειται στην ασφάλιση θαλάσσιων μεταφορών, σύμφωνα με την Times of India. Οι κυρώσεις της ΕΕ κατά της Nayara σημαίνουν ότι τα δεξαμενόπλοια που εξυπηρετούν το διυλιστήριο δεν μπορούν να λάβουν ασφαλιστική κάλυψη από ασφαλιστικές εταιρείες της ΕΕ, ούτε από άλλες δυτικές εταιρείες που τηρούν τις κυρώσεις της ΕΕ. Η συντριπτική πλειονότητα των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων θαλάσσιων μεταφορών πραγματοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΕ, οπότε ο αποκλεισμός από αυτές τις αγορές καθιστά δύσκολη την απόκτηση νόμι
Για να λύσει αυτό το πρόβλημα, η Nayara ζητά τη βοήθεια της ινδικής κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός εγχώριου συστήματος θαλάσσιας ασφάλισης για τα δεξαμενόπλοιά της, με την υποστήριξη ινδικών ασφαλιστικών εταιρειών, σύμφωνα με την TOI.
Ο αντίκτυπος των κυρώσεων ήταν σημαντικός. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Nayara μείωσε το ρυθμό λειτουργίας της κατά 20-30%, επειδή οι αποθήκες της για τα διυλισμένα προϊόντα έχουν γεμίσει. Τα ανώτερα στελέχη της διοικητικής της ομάδας που είχαν δεσμούς με την Ευρώπη έχουν αποχωρήσει, μεταξύ των οποίων τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ένας ανώτερος αντιπρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, Alessandro Des Dorides.
Η Nayara είναι κατά πλειοψηφία ρωσική εταιρεία. Η Rosneft κατέχει το 49% της εταιρείας, ενώ η ρωσική United Capital Partners (UCP) είναι εταίρος στην κοινοπραξία που κατέχει το υπόλοιπο 49%. Η εταιρεία διύλισης είναι ένας από τους μεγαλύτερους ινδούς αγοραστές ρωσικού αργού πετρελαίου, το οποίο αποτελεί πηγή τριβών στις εμπορικές διαπραγματεύσεις μεταξύ των ΗΠΑ και της Ινδίας. Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έχει διατάξει επιπλέον δασμό 25% σε όλα τα ινδικά προϊόντα από τις 27 Αυγούστου, εάν το Νέα Δελχί δεν σταματήσει να αγοράζει ρωσικό αργό πετρέλαιο.