Οι ισλαμιστές αντάρτες Χούθι συνεχίζουν να απαιτούν τη διακοπή όλων των ναυτιλιακών μεταφορών από και προς το Ισραήλ, στο πλαίσιο του λεγόμενου αποκλεισμού των ισραηλινών λιμανιών που έχουν ενεργοποιήσει. Στην τελευταία τους κίνηση, οι Χούθι αποκάλυψαν ότι παρακολουθούν τις κινήσεις μεμονωμένων πλοίων και κατήγγειλαν μεγάλες εταιρείες, όπως η Maersk και η MSC, αποκαλύπτοντας ότι χρησιμοποιούν δεδομένα AIS για να παρακολουθούν τις κινήσεις των πλοίων μεταξύ Αιγύπτου, Τουρκίας και Ισραήλ.
Η ομάδα επανέλαβε τις απειλές της αυτό το καλοκαίρι εναντίον όλων των πλοίων που είχαν οποιαδήποτε σχέση με το Ισραήλ, ανεξάρτητα από την εθνικότητα της ναυτιλιακής εταιρείας. Προειδοποίησαν ότι τα πλοία πρέπει να σταματήσουν τις επισκέψεις τους στο Ισραήλ και ότι οποιαδήποτε εταιρεία δεν το κάνει θα αντιμετωπίσει επιθέσεις οπουδήποτε εντός της εμβέλειας των Χούθι.
Οι επιθέσεις κατά των Magic Seas και Eternity C, δύο φορτηγών πλοίων που βυθίστηκαν από τους Χούθι στις αρχές Ιουλίου, με το δεύτερο να προκαλεί τον θάνατο πολλών ανθρώπων, αναφέρθηκαν ως αντίποινα για τις ναυτιλιακές εταιρείες που έστελναν πλοία στο Ισραήλ. Τα μέλη του πληρώματος του Eternity C εμφανίστηκαν σε ένα βίντεο και δήλωσαν ότι το πλοίο τους κατευθυνόταν στο λιμάνι του Ελάτ για να παραλάβει λιπάσματα. Στα τέλη Ιουλίου, η ομάδα επέκτεινε την απειλή της κατά της Cosmoshipping, η οποία διαχειριζόταν το Eternity C, δημοσιεύοντας μια λίστα με τα άλλα πλοία της εταιρείας που έπλεαν προς το Ισραήλ.
Στην τελευταία τους ανάρτηση στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης, οι Χούτι προσδιορίζουν εννέα πλοία που, όπως ισχυρίζονται, έκαναν στάση σε ισραηλινά λιμάνια στις 2 και 3 Αυγούστου. Όλα προέρχονταν από ή κατευθύνονταν προς λιμάνια στην Αίγυπτο ή την Τουρκία.
Η ομάδα γράφει στην ανάρτησή της: «Τα στοιχεία υπογραμμίζουν τη συνεχιζόμενη εμπορική δραστηριότητα μεταξύ της Τουρκίας και του ισραηλινού καθεστώτος». και αργότερα προσθέτει επίσης: «Τα στοιχεία αποκάλυψαν επίσης ότι και η Αίγυπτος συνεχίζει να εισάγει εμπορεύματα από το Ισραήλ».
«Αυτή η δραστηριότητα υπογραμμίζει τις συνεχιζόμενες εμπορικές σχέσεις με το Ισραήλ, παρά τις περιφερειακές και διεθνείς εκκλήσεις για οικονομική αποσύνδεση», γράφουν οι Χούθι.
Οι αντάρτες αναφέρουν το πλοίο MSC Oscar, το οποίο, όπως λένε, έφτασε στο Ασντόντ του Ισραήλ από το λιμάνι της Ασίας της Τουρκίας μεταφέροντας 18.400 εμπορευματοκιβώτια. Αναφέρουν επίσης ότι το MSC Tuxpan μετέφερε 5.060 εμπορευματοκιβώτια και έπλευσε από το Ασντόντ στο Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου. Το Maersk Narmada (που αναφέρεται ως μεταφορικό αυτοκινήτων) αναφέρεται επίσης ότι έφτασε από το Iskenderun της Τουρκίας στη Χάιφα και συνέχισε προς το Mersin της Τουρκίας, μεταφέροντας 2.478 εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με τους Χουθι. Αναφέρει ότι δύο άλλα εμπορευματοκιβώτια, το Marla Tiger και το YM Winner, έκαναν επίσης στάση στο Ισραήλ.
Άλλα πλοία που αναφέρουν περιλαμβάνουν τα φορτηγά χύδην φορτίου Aquis Perla, Neco K και Pardus, καθώς και ένα πλοίο μεταφοράς τσιμέντου, το Nova Coralia. Αναφέρουν επίσης ένα φορτηγό πλοίο, το Halo, και το πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων Lider Bulut, τα οποία, σύμφωνα με τις πληροφορίες τους, ταξίδεψαν από το Ασντόντ στο Πορτ Σάιντ.