Παρόλο που η Range Rover υποβάλλει αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό SUV στις «πιο εντατικές δοκιμές» που έχει υποβληθεί ποτέ σε οποιοδήποτε από τα οχήματά της, το Autocar απέκτησε ένα πρωτότυπο για μια πρώιμη αξιολόγηση.
Το Range Rover Electric μπορεί να μοιάζει με το εμβληματικό SUV που έχουμε αγαπήσει, αλλά με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, προσφέρει ακόμα περισσότερα.
«Ένα Range Rover πιο ήρεμο και σίγουρο, σχεδόν ανεξάρτητα από τις περιστάσεις, από οποιοδήποτε άλλο στην 55χρονη ιστορία του. Η ηλεκτροκίνηση αποδίδει πολλά, αλλά θυσιάζει λίγα», δήλωσε ο Matt Sanders, επικεφαλής δοκιμαστής αυτοκινήτων του Autocar , αφού οδήγησε το πρωτότυπο.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MLA, το ηλεκτρικό SUV διαθέτει το νέο, εσωτερικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της JLR. Η διάταξη διπλού κινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 542 ίππους και 627 lb-ft ροπής.
Το ηλεκτρικό όχημα αντλεί ενέργεια από μια τεράστια μπαταρία 118 kWh, η οποία αναμένεται να προσφέρει περίπου 480 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας. Ο Matt Sanders είπε ότι είχε περίπου 260 χιλιόμετρα αυτονομίας με μισή φόρτιση κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης.
Ωστόσο, ακόμη και οι μηχανικοί της JLR παραδέχονται ότι λόγω του (όχι και τόσο) αεροδυναμικού προφίλ του SUV, τα 300 μίλια μπορεί να είναι αισιόδοξα κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο μεγαλύτερης εμβέλειας. Οι μηχανικοί τόνισαν ότι η αρχιτεκτονική 800V του οχήματος προσφέρει μερικές από τις ταχύτερες ταχύτητες φόρτισης DC στην αγορά.
Το ηλεκτρικό SUV μπορεί επίσης να ρυμουλκήσει πάνω από 7.700 λίβρες (2,5 τόνους). Αν και αυτό είναι μικρότερο από την τρέχουσα ικανότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων του Range Rover, εξακολουθεί να είναι στο ίδιο επίπεδο με άλλα πολυτελή SUV, όπως η Mercedes G-Class.