Οι αναβαθμίσεις βασίζονται στην επένδυση 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2021 για τη μετατροπή της εγκατάστασης σε βασικό κόμβο ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών. Η εταιρεία αρχικά δήλωσε ότι το εργοστάσιο του Τενεσί βρισκόταν «στην καρδιά της στρατηγικής ηλεκτρικών οχημάτων της GM», αλλά τότε ήταν και η εποχή που η GM ήταν ακόμη δεσμευμένη σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον.
Η GM θα ξεκινήσει την μετατροπή των γραμμών παραγωγής ώστε να βγάζει μπαταρίες LFP χαμηλότερου κόστους στις εγκαταστάσεις αργότερα φέτος. Μέχρι τα τέλη του 2027, η εταιρεία αναμένει να ξεκινήσει την εμπορική παραγωγή.
Με τις μπαταρίες LFP, η GM δήλωσε ότι «στοχεύει σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους σε σύγκριση με τις σημερινές μπαταρίες υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο, αυξάνοντας παράλληλα τις επιλογές των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα».
Το εργοστάσιο στο Σπρινγκ Χιλ του Τενεσί απασχολεί σήμερα περίπου 1.300 υπαλλήλους. Με την ικανότητα παραγωγής πολλαπλών χημικών ουσιών, η GM δήλωσε ότι η εγκατάσταση θα «καθοδηγήσει την επόμενη φάση» της στρατηγικής της για τις μπαταρίες.
Αφού επέλεξε το Spring Hill για τις μπαταρίες LFP, το επόμενο βήμα, σύμφωνα με την GM, είναι να βρει μια στέγη για μπαταρίες λιθίου-μαγγανίου, πλούσιες σε λίθιο. Η GM ανακοίνωσε πρόσφατα σχέδια να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα παράγει πρισματικά στοιχεία μπαταριών LMR σε εμπορική κλίμακα.
Εν τω μεταξύ, το εργοστάσιο της GM στο Γουόρεν του Οχάιο θα συνεχίσει να παράγει μπαταρίες NCM, οι οποίες, όπως λέει, την έχουν βοηθήσει να ξεκλειδώσει αυτονομία άνω των 300 μιλίων.