το μόλις δεύτερο μοντέλο – μετά το SU7. Κι όμως, αρκούν για να προσπαθεί η Xiaomi να καλύψει την ισχυρή ζήτηση.
Τώρα η εταιρεία λέει ότι οι αγοραστές του θα χρειαστεί να περιμένουν περισσότερο από έναν χρόνο για να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους. Εν τω μεταξύ το σεντάν SU7 έχει προσπεράσει στις πωλήσεις το Tesla Model 3 από τον περασμένο Δεκέμβριο, αυξάνοντας την πίεση στην εταιρεία του Έλον Μασκ όσον αφορά την πορεία της στην κομβική κινεζική αγορά. Πριν λίγους μήνες ο ίδιος ο CEO της Xiaomi είχε ποστάρει το αναμενόμενο, τότε, SUV της εταιρείας του με φόντο τις υπέροχες ανθισμένες κερασιές Σε ζωντανή σύνδεση ο CEO της Xiaomi -μιας εταιρείας που κατά το πλείστον είναι γνωστή από τα κινητά της τηλέφωνα και τα ηλεκτρονικά γκάτζετ- ρωτήθηκε για τους αργούς χρόνους παράδοσης, απαντώντας ότι η εταιρεία αγωνίζεται να αυξήσει την παραγωγή του YU7. Ωστόσο λέγεται πως εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι πελάτες που είχαν καταβάλει προκαταβολές, τις ζητούν πίσω καθώς δεν ενημερώθηκαν για τους αργούς χρόνους παράδοσης όταν έδωσαν τα ωραία τους χρήματα.
Υποτίθεται πως η Xiaomi σχεδιάζει να κατασκευάσει δύο νέα εργοστάσια, κοντά στο ήδη υπάρχον δικό της στο Πεκίνο, για να ανταποκριθεί στις ανάγκες. Θα φανούν όλα αυτά στην πράξη.
Για την ώρα πάντως, όπως είναι αντιληπτό, εδώ καλά-καλά δεν προλαβαίνουν να καλύψουν τη εγχώρια ζήτηση, ποια Ευρώπη; Όταν μάλιστα ρωτήθηκε σχετικά, ο Λέι Γιουν απάντησε ξεκάθαρα ότι δεν προβλέπεται να γίνουν εξαγωγές των αυτοκινήτων της Xiaomi προς την ευρωπαϊκή αγορά πριν το 2027. Πάντως, για να τα λέμε όλα, έχει συσταθεί κάποιο γραφείο Τύπου στην Ελλάδα που όλο και στέλνει ενημερωτικό υλικό. Πώς το ‘λεγε αυτό η Παπαδοπούλου; «Του νόου ας μπέτε»; Αυτό.
*Από Protagon.gr