κύριας κλίμακας (MSA). Η MSA επιβεβαίωσε την ανθεκτικότητα των «βασικών» δομικών στοιχείων, ενώ η AiP κάλυπτε τη σταθερότητα, τα θαλάσσια και ηλεκτρικά συστήματα και την ασφάλεια.
Όπως εξηγήθηκε, η διπλή αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε για την έγκαιρη μείωση του κινδύνου του έργου και την προώθηση της ανάπτυξης της ιδέας στο επόμενο στάδιο.
Ο Qu Ming, Γενικός Διευθυντής της COSCO Shipping Heavy Industry (Qidong)/COSCO Shipping Shipyard (Nantong), σχολίασε: «Αυτός ο πρόσφατα αναπτυγμένος σχεδιασμός κύτους FLNG κοντά στην ακτή διαθέτει τόσο επεκτασιμότητα όσο και ευκολία κατασκευής, επιτρέποντας την ταχεία ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών. Μειώνει σημαντικά το σχεδιασμό και τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης του έργου, ενώ παράλληλα μειώνει το κόστος επένδυσης των πελατών».
Ο Norbert Kray, Περιφερειακός Διευθυντής της DNV για την ευρύτερη Κίνα, δήλωσε ότι: «Αυτή η καινοτόμος νέα ιδέα FLNG αντικατοπτρίζει την τάση του κλάδου για ευέλικτες, χαμηλότερες σε άνθρακα ενεργειακές λύσεις. Μέσω αυτής της MSA και της AiP, είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε την COSCO Shipping με την βαθιά τεχνική εμπειρογνωμοσύνη της DNV. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας προηγμένων, ανεξάρτητων και αυστηρών κανόνων και προτύπων βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης σε ολόκληρο τον κλάδο, επιτρέποντάς τους να κάνουν τα βήματα προόδου στην υπεράκτια παραγωγή LNG».
Η Κίνα επιδιώκει να γίνει ηγέτης στην αγορά πλωτής παραγωγής LNG, με τα ναυπηγεία της να έχουν ολοκληρώσει πολλά έργα τα τελευταία δύο χρόνια. Για παράδειγμα, η COSCO Shipping Heavy Industries και η COSCO Shipping LNG Investment υπέγραψαν πρόσφατα μια στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία GTT, η οποία ειδικεύεται στη συγκράτηση LNG, με έδρα τη Γαλλία, για να συνεργαστούν στην παραγωγή μεταφορέων LNG, μεταφορέων αιθανίου, μονάδων FLNG και μεταφορέων αργού πετρελαίου.