Οι εισαγωγές τον Ιούνιο προβλέπεται να διαμορφωθούν σε περίπου 5 εκατομμύρια τόνους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kpler, η οποία παρακολουθεί τα ναυτιλιακά δεδομένα. Αυτό θα ήταν περίπου 12% χαμηλότερο σε σχέση με το 2024, με βάση τις επίσημες ποσότητες.
Η Κίνα, η οποία ήταν ο κορυφαίος εισαγωγέας ΥΦΑ για το 2024, αγόρασε λιγότερο φέτος λόγω των ισχυρών ροών διοχετευόμενου αερίου από τη Ρωσία και την Κεντρική Ασία και της αυξανόμενης τοπικής παραγωγής. Η χώρα έχει επίσης μειώσει τις αγορές λόγω των υψηλών τιμών σποτ και έχει προχωρήσει ακόμη και σε μεταπώληση φορτίων στο εξωτερικό για να επωφεληθεί από τα βελτιωμένα περιθώρια κέρδους.
Ωστόσο, ο θερμότερος καιρός του καλοκαιριού στην Κίνα θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλότερη ζήτηση για το καύσιμο τους επόμενους μήνες, καθώς οι τελικοί καταναλωτές βασίζονται περισσότερο στα κλιματιστικά τους, οδηγώντας σε αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας.