αγορές όπως η Ρωσία, η Κεντρική Ασία και η Μέση Ανατολή ως μεταχειρισμένα οχήματα, επιτρέποντας στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να αναφέρουν ανάπτυξη, ενώ παράλληλα να διαθέτουν το πλεονάζον απόθεμα που θα ήταν δύσκολο να πωληθεί στην εγχώρια αγορά.
Η πρακτική αυτή προσέλκυσε την προσοχή των κινέζικων αρχών, αφότου ο επικεφαλής της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Great Wall Motor επέκρινε την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μηδενικών χιλιομέτρων στην Κίνα τον Μάιο 2025. Στις 10 Ιουνίου 2025, η εφημερίδα People's Daily καταδίκασε την πώληση αυτών των οχημάτων, ζητώντας «σκληρή ρυθμιστική δράση» για την αποκατάσταση της τάξης στην αγορά εν μέσω ενός συνεχιζόμενου πολέμου τιμών.
Ενώ οι εγχώριες πωλήσεις τέτοιων οχημάτων αντιμετωπίζουν κριτική, η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μηδενικών χιλιομέτρων ενθαρρύνεται ενεργά από τις περιφερειακές κυβερνήσεις σε όλη την Κίνα. Το Reuters ισχυρίζεται ότι εντόπισε 20 τοπικές κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων κόμβων εξαγωγών όπως η Γκουανγκντόνγκ και η Σετσουάν, που έχουν τεκμηριώσει δημόσια την υποστήριξή τους σε αυτήν την πρακτική.
Η διαδικασία λειτουργεί με την αγορά αυτοκινήτων απευθείας από τους κατασκευαστές ή τους αντιπροσώπους από τους εξαγωγείς, καθώς αυτά φεύγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης. Τα οχήματα καταχωρούνται με κινεζικές πινακίδες κυκλοφορίας και ταξινομούνται αμέσως ως μεταχειρισμένα για εξαγωγή. Αυτό επιτρέπει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να καταγράφουν τα αυτοκίνητα ως πωληθέντα και να αναγνωρίζουν τα έσοδα.
Αυτή η πρακτική βοηθά τις τοπικές αυτοδιοικήσεις να επιτύχουν τους στόχους οικονομικής ανάπτυξης που έχει θέσει το Πεκίνο. Δεδομένου ότι οι εξαγωγικές εταιρείες αγοράζουν και πωλούν κάθε αυτοκίνητο, η αξία συναλλαγής διπλασιάζεται σε σύγκριση με τις τυπικές πωλήσεις καινούργιων ή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, διογκώνοντας τεχνητά τα στατιστικά στοιχεία του ΑΕΠ.
Η τακτική αυτή υποδηλώνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, η μεγαλύτερη στον κόσμο, επιτρέπει στην παραγωγή να υπερβαίνει τη ζήτηση, τροφοδοτώντας τον παρατεταμένο εγχώριο πόλεμο τιμών και προκαλώντας κατηγορίες για «ντάμπινγκ» στην αυτοκινητοβιομηχανία στις διεθνείς αγορές.