Το N7 ξεκινά από μόλις 119.900 γιουάν, ή περίπου 16.500 δολάρια στην Κίνα. Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταριών LFP, 58 kWh ή 73 kWh, που προσφέρουν αυτονομία έως και 540 χλμ. και αυτονομία CLTC 625 χλμ. Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το Dongfeng 007, το N7 μοιράζεται μια γνώριμη εμφάνιση, αλλά με το χαρακτηριστικό στυλ "V-Motion" της Nissan.
Το ηλεκτρικό sedan της Nissan είναι λίγο μακρύτερο από το νέο Tesla Model 3, με μήκος 4.930 mm, πλάτος 1.895 mm και ύψος 1.487 mm.
Το εσωτερικό είναι σχετικά μινιμαλιστικό, αλλά διαθέτει έξυπνη τεχνολογία. Ένα κεντρικό σύστημα ψυχαγωγίας 15,6 ιντσών 2,5K είναι ουσιαστικά ένα σύστημα οικιακού κινηματογράφου μέσα στο αυτοκίνητο.
Είναι επίσης εξοπλισμένο με το έξυπνο σύστημα οδήγησης της Momenta, «το κορυφαίο έξυπνο σύστημα οδήγησης υψηλής τεχνολογίας της βιομηχανίας», σύμφωνα πάντα με την εταιρεία. Το σύστημα προσφέρει ασφάλεια και λειτουργίες έξυπνης οδήγησης, όπως υποβοήθηση πλοήγησης υψηλής ταχύτητας, βοηθό πλοήγησης με μνήμη πόλης και έξυπνο πάρκινγκ.
Το Nissan N7 EV διατίθεται σε πέντε εκδόσεις με τιμές που κυμαίνονται από 119.900 γιουάν (16.500 δολάρια) έως 149.900 γιουάν (20.500 δολάρια).
Παρόλο που το N7 δείχνει πολλά υποσχόμενο στην Κίνα, η Nissan αγωνίζεται να ανατρέψει τις εμπορικές της επιδόσεις, καθώς αντιμετωπίζει πτώση στις πωλήσεις και τα κέρδη. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ακύρωσε τα σχέδιά της για ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών LFP και ετοιμάζεται να απολύσει περίπου το 15% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της.
Εν τω μεταξύ, η BYD και άλλοι Κινέζοι ηγέτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς όχι μόνο στην Κίνα αλλά και σε βασικές υπερπόντιες περιοχές όπως η Νοτιοανατολική Ασία, όπου ιστορικά κυριαρχούν μάρκες όπως η Nissan και η Toyota.
Η BYD πούλησε πάνω από 10.000 μοντέλα Qin L EV την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του. Το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό sedan κυκλοφόρησε στις 24 Μαρτίου και η τιμή εκκίνησης είναι η ίδια με του N7: 119.800 γιουάν.