Η κα. Τζοβάννα Παλυβού, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Τμήματος Υγείας της Europa, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, ιδιαίτερα στον βιομηχανικό τομέα.

Ακολούθησαν δύο θεματικές παρουσιάσεις από τον Marketing Manager της Europa, κ. Μιχάλη Σινίκογλου, προς φοιτητές του 2ου και 4ου έτους, με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή του Marketing στη βιομηχανία και στη στρατηγική του Digital Marketing, μέσα από την αναλυτική παρουσίαση της μελέτης περίπτωσης της ίδιας της Europa.

Οι παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν με διαδραστικό χαρακτήρα, δίνοντας στους φοιτητές την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά, να θέσουν ερωτήματα και να λάβουν απαντήσεις για θέματα που αφορούν τόσο την ακαδημαϊκή όσο και την επαγγελματική διάσταση του αντικειμένου σπουδών τους.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η συμμετοχή του Τμήματος Πωλήσεων της Europa, με την παρουσία των κ.κ. Γιώργου Τσούπα, Area Sales Manager Βόρειας και Δυτικής Ελλάδας, και Τάσου Καραγιάννη, Area Manager Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης και Νήσων Βορείου Αιγαίου. Μέσα από τις τοποθετήσεις τους, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη στρατηγική πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σε στοχευμένες αγορές.

Η Europa συνεχίζει να επενδύει στη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας με την ακαδημαϊκή κοινότητα, στηρίζοντας έμπρακτα την επαγγελματική προετοιμασία των νέων επιστημόνων και ενισχύοντας τη γέφυρα μεταξύ θεωρίας και πράξης.