Πλησιάζουν οι υπογραφές της σύμβασης με το Δημόσιο για το μεσαίο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στην Κρήτη. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχώρησε στην απαραίτητη προετοιμασία με τη σύσταση εταιρειών.

Στην ίδρυση των δύο εταιρειών ειδικού σκοπού που θα αναλάβουν την Παραχώρηση και τη Λειτουργία-Συντήρηση του μεσαίου τμήματος του ΒΟΑΚ (Χανιά-Ηράκλειο) προχώρησε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναρτώντας τα σχετικά καταστατικά σύστασης στο ΓΕΜΗ, γεγονός που προοιωνίζεται την επικείμενη υπογραφή της οριστικής σύμβασης με το ελληνικό δημόσιο.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία Δικταίον Παραχωρήσεις έχει ιδρυτικό κεφάλαιο 5 εκατ. ευρώ και τετραμελές διοικητικό συμβούλιο, που στελεχώνεται από τον Μανώλη Βράϊλα (πρόεδρο), τον Μανώλη Μουστάκα (αντιπρόεδρο) και μέλη την Πηνελόπη Λαζαρίδου και την Βαΐα Χουχουρέλου.

Σκοπός της εταιρείας είναι η αποκλειστική εκμετάλλευση και υλοποίηση του έργου Παραχώρησης, όπως περιγράφεται στη Σύμβαση Παραχώρησης και περιλαμβάνει την Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, και υπό την προϋπόθεση άσκησης του Δικαιώματος Προαίρεσης του Ελληνικού Δημοσίου σύμφωνα με τους όρους της Σύμβασης.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνέστησε επίσης την Δικταίον Λειτουργία, η οποία θα συμβληθεί με την Δικταίον Παραχωρήσεις για να αναλάβει σε δεύτερο χρόνο τη λειτουργία και συντήρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο. Το ιδρυτικό της κεφάλαιο ανέρχεται σε 25.000 ευρώ και το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της είναι πενταμελές.

Πρόεδρος αναλαμβάνει ο Γιώργος Περδικάρης, αντιπρόεδρος Πέτρος Σουρέτης και συμμετέχουν ως μέλη οι Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Ροδιανός Αντωνακόπουλος, Περικλής Λόντος.

Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος της Παραχώρησης του έργου «ΜΕΛΕΤΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.) ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ» είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών - κατασκευών.

Το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ είναι μήκους 157,5 χλμ. (με δύο ΛΕΑ, πλήθος ανισόπεδων κόμβων και σηράγγων). Το κόστος του εκτιμάται πέριξ των 2 δσι.ευρώ με χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου και του ΤΑΑ, πέρα από την επένδυση του Παραχωρησιούχου.

Συμπληρώνεται δε από τα τμήματα Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος, που αφορά σε δημόσιο έργο με προϋπολογισμό 190 εκατ. ευρώ και το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη, έργο ΣΔΙΤ προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ με συνδρομή 90 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.

(από euro2day.gr)

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr