επίσης ότι βρίσκονταν στα τελικά στάδια πιστοποίησης πριν στείλουν τους πρώτους κινητήρες αμμωνίας τους.
Η εταιρεία αναφέρει ότι η πρώτη εμπορική μονάδα που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ιαπωνία ενός μεγάλου, χαμηλής ταχύτητας, δίχρονου κινητήρα ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία συν-φύσησης με αμμωνία. Ονομάζεται ο πρώτος εμπορικός κινητήρας πλήρους κλίμακας με βάση την αμμωνία. Η J-ENG αναφέρει ότι η πρώτη της εξέλιξη είναι ένας μεγάλος, χαμηλής ταχύτητας, δίχρονος κινητήρας με αμμωνία (διάτρηση κυλίνδρου 50 cm).
Το έργο ξεκίνησε υπό την αιγίδα του έργου «Green Innovation Fund Project: Next-generation Ship Development» του Οργανισμού Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO). Από τον Μάιο του 2023, όταν η J-ENG ξεκίνησε την πρώτη στον κόσμο λειτουργία ταυτόχρονης πυροδότησης αμμωνίας ενός μεγάλου σε χωρητικότητα, χαμηλής ταχύτητας, δίχρονου κινητήρα, η εταιρεία αναφέρει ότι έχει λάβει πολλά αποτελέσματα. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη σταθερή λειτουργία σε υψηλούς ρυθμούς συν-πυροδότησης αμμωνίας και τον ασφαλή χειρισμό της αμμωνίας, μέσω διαφόρων εργασιών δοκιμών για περίπου ενάμιση χρόνο.
Η J-ENG λέει ότι θα πραγματοποιήσει επαληθεύσεις στον κινητήρα πλήρους κλίμακας και σχεδιάζει να τον αποστείλει τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους. Ο κινητήρας θα εγκατασταθεί σε ένα σκάφος μεταφοράς αερίου (AFMGC) και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν εργασίες επίδειξης του σκάφους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία λέει ότι αναπτύσσει επίσης έναν κινητήρα με αμμωνία με οπή κυλίνδρου 60 cm για πολλά πολλά υποσχόμενα επόμενα έργα.
Επιδιώκοντας να είναι ο πρώτος κινητήριος μοχλός για κινητήρες καυσίμου επόμενης γενιάς, η J-Engine λέει ότι αποφάσισε επίσης να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο με την υποστήριξη ενός έργου επιδότησης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Γης, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού μέσω των ομολόγων GX Economic Transition Bonds. Το εργοστάσιο, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί το 2028, θα χρησιμοποιηθεί για την επέκταση της παραγωγής κινητήρων καυσίμου αμμωνίας (στο μείγμα προϊόντων με κινητήρες μαζούτ) και την προώθηση της εξάπλωσης και της επέκτασης πλοίων μηδενικών εκπομπών.
Οι δοκιμές και οι επιδείξεις των πρώτων σκαφών με αμμωνία ξεκίνησαν το 2024. Η ιαπωνική NYK βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με ένα μετατρεπόμενο ρυμουλκό που προηγουμένως λειτουργούσε με LNG και κατασκευάστηκε εκ νέου με κινητήρα με αμμωνία. Η DNV υπολογίζει ότι υπάρχουν επί του παρόντος 33 πλοία για να τροφοδοτούνται με αμμωνία που αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.