Kawasaki: Το Suiso Frontier, το 1ο Carrier Υγροποιημένου Υδρογόνου (LH2) στον Κόσμο Σάλπαρε για την Αυστραλία

Kawasaki: Το  Suiso Frontier, το 1ο Carrier Υγροποιημένου Υδρογόνου  (LH2) στον Κόσμο Σάλπαρε για την Αυστραλία
energia.gr
Τρι, 28 Δεκεμβρίου 2021 - 12:07

Η ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries (KHI) ανακοίνωσε ότι το πρώτο carrier υγροποιημένου υδρογόνου (LH2) στον κόσμο Suiso Frontier έφυγε από την Ιαπωνία για να παραλάβει το πρώτο του φορτίο στην Αυστραλία. Η Kawasaki Heavy Industries ( KHI) κατασκεύασε τον πρώτο carrier υγροποιημένου υδρογόνου Suiso Frontier πέρυσι όπως είχε αναφέρει και το energia.gr εδώ.

Η ναυπηγική εταιρεία το ολοκλήρωσε στο πλαίσιο της ιδιότητας μέλους της Εταιρείας Έρευνας Τεχνολογίας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Ενέργειας Υδρογόνου χωρίς CO2 (HySTRA).

Οι KHI, Iwatani, Shell και Electric Power Development ενώθηκαν υπό την HySTRA για να προωθήσουν το υδρογόνο ως πηγή καυσίμου.

Το πλοίο 8.000 τόνων μπορεί να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες LH2 σε μεγάλες αποστάσεις δια θαλάσσης. Εδώ, το υγροποιημένο υδρογόνο βρίσκεται στο 1/800 του αρχικού του όγκου σε αέρια κατάσταση και ψύχεται στους –253°C.

Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει σύστημα ντίζελ-ηλεκτρικής πρόωσης και μπορεί να επιτύχει ταχύτητα 13,0 κόμβων. Το σκάφος κλάσης ClassNK έχει την ικανότητα να μεταφέρει 25 άτομα.
Σύμφωνα με το Reuters, το Suiso Frontier αναχώρησε από την Ιαπωνία στις 24 Δεκεμβρίου για να παραλάβει το πρώτο φορτίο και θα επιστρέψει στα τέλη Φεβρουαρίου.

Επιπλέον, οι κυβερνήσεις της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας υποστηρίζουν το πιλοτικό έργο των 362 εκατομμυρίων δολαρίων. Αρχικά, θα έπρεπε να είχε στείλει το πρώτο του φορτίο υδρογόνου που εξάγεται από καφέ άνθρακα στην Αυστραλία την άνοιξη. Ωστόσο, καθυστέρησε για το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους της Kawasaki λόγω της πανδημίας.

Επιπλέον, η KHI λέει ότι το Suiso Frontier είναι μόνο το πρώτο από τα πολλά άλλα carriers υδρογόνου που θέλει να κατασκευάσει στο μέλλον.