Αλλο ένα σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία αλλά και στα έσοδά της δέχθηκε το Σαββατοκύριακο η ΟΣΥ, καθώς αντεξουσιαστές σαμποτάρισαν 514 ακυρωτικά μηχανήματα σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Αποτέλεσμα ήταν μέσα στον καύσωνα να υπάρξουν καθυστερήσεις μέχρι και 50 λεπτά στα δρομολόγια αλλά και μεγάλες απώλειες εσόδων

Αλλο ένα σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία αλλά και στα έσοδά της δέχθηκε το Σαββατοκύριακο η ΟΣΥ, καθώς αντεξουσιαστές σαμποτάρισαν 514 ακυρωτικά μηχανήματα σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Αποτέλεσμα ήταν μέσα στον καύσωνα να υπάρξουν καθυστερήσεις μέχρι και 50 λεπτά στα δρομολόγια αλλά και μεγάλες απώλειες εσόδων, καθώς δεκάδες από τα οχήματα τελικά δεν αποσύρθηκαν και συνέχισαν να εκτελούν δρομολόγια, χωρίς όμως να μπορούν οι επιβάτες να ακυρώσουν το εισιτήριό τους.

Την ευθύνη για τις μαζικές φθορές στα ακυρωτικά μηχανήματα ανέλαβαν αντιεξουσιαστές, με κείμενο που ανήρτησαν στο Διαδίκτυο, υπό τον τίτλο «Συντονισμένη δράση για ελεύθερες μετακινήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Ωστόσο το επιβατικό κοινό μπορεί να μην πλήρωσε για τη μετακίνησή του μία ημέρα ωστόσο η απώλεια για την ΟΣΥ είναι σημαντική, καθώς βρίσκεται στο χείλος της χρεοκοπίας. Μόνο στο τετράμηνο τα έσοδα της εταιρείας που διαχειρίζεται λεωφορεία και τρόλεϊ κατρακύλησαν 19,03% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και από 36,5 εκατ. ευρώ μειώθηκαν σε 29,5 εκατ. ευρώ.

Άλλος ένας σημαντικός παράγοντας απώλειας εσόδων για την ΟΣΥ είναι και η παντελής έλλειψη ελέγχων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι με εσωτερικό σημείωμα που εστάλη σε όλους τους εργαζομένους της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ και τους καλεί να μεταταχθούν στον ΟΑΣΑ, προκειμένου να στελεχώσουν το τμήμα ελέγχου κομίστρου.

Το κείμενο
Οι αντιεξουσιαστές υποστηρίζουν ότι προχώρησαν στην καταστροφή των ακυρωτικών σε δεκάδες γραμμές αντιδρώντας στην αύξηση της τιμής του εισιτηρίου που επιβαρύνει αποκλειστικά τους επιβάτες.

«Πέρα από τις αυξήσεις στο κόστος (δεδομένης της νέας αύξησης του ΦΠΑ σε 24%), το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ που ψηφίστηκε το περασμένο φθινόπωρο περιλαμβάνει πάμπολλες ρυθμίσεις και ?καινοτομίες?, από τις οποίες ξεχωρίζουν η πάταξη της λαθρεπιβίβασης και ο έλεγχος των επιβατών... Μαζί με τις νέες φορολογικές ρυθμίσεις κάθε είδους (ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, μείωση αφορολόγητου ορίου κ.ο.κ), τις αυξήσεις στα βασικά είδη επιβίωσης και στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, η αύξηση του εισιτηρίου αποτελεί άλλη μια επιθετική κίνηση κράτους και αφεντικών εναντίον των εκμεταλλευόμενων. Η μηνιαία κάρτα κοστίζει σε ετήσια βάση 360 ευρώ, ενώ η παροχή δωρεάν μετακίνησης στους κατόχους κάρτας ανεργίας εξαιρεί τις χιλιάδες μη καταγεγραμμένους άνεργους και υπο-απασχολούμενους. Όλα αυτά, κάνουν τις δημόσιες μετακινήσεις στην πόλη ακριβές στο σύνολό τους», τονίζουν χαρακτηριστικά.Παράλληλα αναφέρονται στην ένταξη των συγκοινωνιακών φορέων στο νέο υπερταμείο «αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας και αποκρατικοποιήσεων» κάνοντας λόγο για δυσάρεστες εξελίξεις.

Μάλιστα προειδοποιούν ότι «οι δράσεις αυτές είναι κομμάτι μιας διαδρομής πολύμορφων αντιστάσεων, που έχουν γίνει στην Αθήνα τους τελευταίους μήνες».

Υπενθυμίζεται ότι από την αρχή του χρόνου πάνω από έξι λεωφορεία και τρόλεϊ έχουν καταστραφεί από μολότοφ έχοντας δημιουργήσει «μαύρη τρύπα» στην ΟΣΥ πάνω από 2 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία ήδη παρουσιάζει σημαντική απώλεια εσόδων από πωλήσεις εισιτηρίων. Ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ, Νίκος Ξυδάκης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό είπε χαρακτηριστικά: «Αν δοθεί εντολή ένα τρόλεϊ που έχει πρόβλημα να πάει μέσα και βγει ένα άλλο εκεί που έχει μέσο όρο αναμονής το Σάββατο 5-20 λεπτά θα κάνει 40-50 λεπτά. Ποιον τιμωρούμε;».

(από την εφημερίδα "ΗΜΕΡΗΣΙΑ")

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr