ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γιάννης Μητρόπουλος, μιλώντας σε δημοσιογράφους σημείωσε ότι το φυσικό αέριο παραμένει ανταγωνιστικό σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα και θα αποτελέσει το καύσιμο μετάβασης. Και αυτό αποδεικνύεται και από τα στοιχεία που παρουσίασε. Κατά τη φετινή περίοδο θέρμανσης (Οκτωβρίου – Απριλίου) τα νοικοκυριά σε πολυκατοικίες με κεντρική θέρμανση αερίου είχαν εξοικονόμηση της τάξης του 45,5% σε σχέση με το πετρέλαιο, τα διαμερίσματα με αυτόνομη θέρμανση εξοικονόμηση 49% (συνυπολογίζεται το ζεστό νερό), τα εστιατόρια 64% σε σχέση με το ρεύμα και οι φούρνοι 42% σε σχέση με τη χρήση πετρελαίου.
Μάλιστα, στο διάστημα της δεκαετίας 2014-2024 ένα διαμέρισμα εξοικονόμησε περί τα 3.500 ευρώ από τη χρήση φυσικού αερίου, αντί πετρελαίου.
Αναφερόμενος στις διεθνείς τιμές του φυσικού αερίου, ο επικεφαλής της εταιρείας δήλωσε ότι μετά τα ρεκόρ κατά την περίοδο της ενεργειακής κρίσης, οι τιμές έχουν υποχωρήσει και κυμαίνονται πλεον σε ένα επίπεδο κοντά στα 30 ευρώ/MWh. Ωστόσο οι γεωπολιτικές εξελίξεις δεν επιτρέπουν την περαιτέρω πτώση παρότι τον Φεβρουάριο η τιμή TTF είχε υποχωρήσει κοντά στα 23 ευρώ.
Όσον αφορά στο ηλεκτρικό ρεύμα, ο κ. Μητρόπουλος τόνισε ότι η συνεχής αύξηση των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα, οι μηδενικές τιμές κλπ, έχουν φέρει σημαντική πτώση στην τιμή χονδρικής, με τη μέση τιμή τον Μάρτιο να διαμορφώνεται περίπου στα 63 ευρώ/MWh.
Όσο για τον Απρίλιο ξεκίνησε πολύ χαμηλά και πιθανόν, όπως τόνισε, να βλέπαμε πτώση της μέσης τιμής χονδρικής στα 50 ευρώ, αν οι ψυχρές καιρικές συνθήκες στη Γερμανία δεν οδηγούσαν σε άνοδο τις τιμές στις ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής. Θεωρεί πιθανό ο Απρίλιος τελικώς να κλείσει πιθανώς λίγο υψηλότερα από τον Μάρτιο αν συνεχιστεί η άνοδος στην ευρωπαϊκή αγορά. Αν αυτό συμβεί, τότε θα ακολουθήσουν και τα τιμολόγια προμήθειας στη λιανική αγορά.
Σχετικά με τα τιμολόγια υπογράμμισε ότι πλέον ο ανταγωνισμός έχει μεταφερθεί μεταξύ των κυμαινόμενων τιμολογίων, των πράσινων και των κίτρινων. Οι περισσότεροι καταναλωτές παραμένουν στο “πράσινο”, με τις εταιρίες προμήθειας να ρίχνουν το βάρος στα “κίτρινα” τιμολόγια για να προσελκύσουν πελάτες.