Παραδόθηκαν τα νέα αυτοκίνητα στους βουλευτές, καθώς η Βουλή ανανέωσε πλήρως τον τετράτροχο στόλο της. Το 37% των βουλευτών, κυρίως αυτοί της επαρχίας, επέλεξαν diesel κινητήρα, το 22% από την Αττική αμιγώς ηλεκτροκίνητα, το 18% plug in, ενώ μόλις το 6% βενζινοκίνητα. Το diesel λοιπόν αποτελεί την πρώτη επιλογή των βουλευτών σε ποσοστό 37%, όπως προαναφέρθηκε, εξαιτίας του πολύ χαμηλού κόστους χρήσης και της μεγάλης αυτονομίας που διαθέτουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ιδίως κατά την πραγματοποίηση ταξιδιών και κίνησης σε αυτοκινητόδρομους -κάτι απαραίτητο για τους βουλευτές της επαρχίας.

Η δεύτερη πιο δημοφιλής κατηγορία είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε ποσοστό 22%, τα οποία έχουν επιλέξει κυρίως βουλευτές της Αττικής, αφού οι μεταφορικές τους ανάγκες περιορίζονται εντός της μεγαλούπολης.

Η επόμενη πιο δημοφιλής κατηγορία αφορά στα plug-in υβριδικά μοντέλα σε ποσοστό 18%, τα οποία φαίνεται ότι επιλέγουν κυρίως οι βουλευτές της Αττικής και Θεσσαλονίκης καθώς οι βασικές τους μετακινήσεις περιορίζονται εντός της πρωτεύουσας οπότε και η χρήση των ηλεκτροκινητήρων μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης. Αμέσως μετά τοποθετούνται τα υβριδικά μοντέλα σε ποσοστό 8%.

Στην τελευταία θέση της προτίμησης των βουλευτών βρίσκονται τα βενζινοκίνητα μοντέλα σε ποσοστό 6%, τα οποία δεν συνδυάζονται με κάποιο υβριδικό σύστημα και εκπέμπουν υψηλότερους ρύπους και φυσικά έχουν υψηλότερο κόστος χρήσης.

Το μοντέλο που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι βουλευτές είναι το DS7, το οποίο διακρίνεται για την πολυτέλεια και την ποιότητα κατασκευής του, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης και απογειώνει την ευκολία κίνησης μέσα στις μεγαλουπόλεις.

Το δεύτερο best-seller μοντέλο που έχει κερδίσει αρκετούς βουλευτές είναι το Audi Q3, το οποίο επίσης διακρίνεται για την πολυτέλεια αλλά και το χαμηλό κόστος χρήσης. Το τρίτο πιο δημοφιλές μοντέλο που έχουν επιλέξει αρκετοί βουλευτές δεν είναι άλλο από τη Mercedes-Benz GLA, την οποία επίσης προτίμησαν με πετρελαιοκινητήρα αλλά και αυτόματο κιβώτιο.

Στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, best seller μοντέλο αναδείχθηκε το Audi Q4 e-tron με τους 285 ίππους και τη μπαταρία των 77Kwh. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Mercedes-Benz EQA, με απόδοση 190 ίππους και μπαταρία 66,5 kWh.

Ψηλά στην προτίμηση των βουλευτών και τρίτο ανάμεσα σε όσους επέλεξαν ηλεκτρικό μοντέλο είναι το Peugeot e-2008, με απόδοση 136 ίππους και μπαταρία 50 Kwh. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κάποιοι βουλευτές επέλεξαν το ηλεκτρικό Seres, μια από τις νεότερες αφίξεις στη χώρα μας, ενώ κάποιοι άλλοι το Hyundai Kona ή το Kia EV6.

Σε κάθε περίπτωση οι Bουλευτές δεν εμπιστεύονται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις μεγάλες μετακινήσεις.

(Με πληροφορίες από το carandmotor.gr)