Μεγάλες ουρές σχηματίζονται τις
τελευταίες ημέρες στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ, καθώς πολλοί είναι οι
ενοικιαστές, οι οποίοι, αποχωρώντας από ένα σπίτι, άφησαν το όνομά τους στον
λογαριασμό και τώρα σπεύδουν να το αφαιρέσουν, ανήσυχοι μήπως επιβαρυνθούν με
το τέλος ακινήτου. Χαρακτηριστικό
παράδειγμα είναι το υποκατάστημα Κερατσινίου της ΔΕΗ, όπου καθημερινά
παρατηρείται μεγάλη προσέλευση.
Παράλληλα, πολλοί είναι και
οι καταναλωτές που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους κάθε δίμηνο,
με αποτέλεσμα να προχωρούν σε διακανονισμό. Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι
άνεργοι και επιχειρηματίες. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι, όπως αναφέρει
υπάλληλος της ΔΕΗ, «υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν να διακόψουν για ένα
διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος
ακίνητης περιουσίας».
Σημειώνεται επίσης ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε
διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί. Στην
περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη
εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της
Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και
θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα
πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.