Οικονομικό κόστος 500 εκατ. έως 2 δις ευρώ στοιχίζει κάθε χρόνο το λαθρεμπόριο καυσίμων, όσον αφορά τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά και το περιβάλλον και την υγεία μας. Πιο συγκεκριμένα, οι παράγοντες της αγοράς υπολογίζουν σε 500 εκατ. την απώλεια φόρων, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι πειραγμένες αντλίες, τότε φτάνουμε στα 2 δις ευρώ.

Οικονομικό κόστος 500 εκατ. έως 2 δις ευρώ στοιχίζει κάθε χρόνο το λαθρεμπόριο καυσίμων, όσον αφορά τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά και το περιβάλλον και την υγεία μας. Πιο συγκεκριμένα, οι παράγοντες της αγοράς υπολογίζουν σε 500 εκατ. την απώλεια φόρων, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι πειραγμένες αντλίες, τότε φτάνουμε στα 2 δις ευρώ.

Το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η διαφορά του ΕΦΚ στις περιπτώσεις του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, η οποία παροτρύνει τους λαθρέμπορους να συνεχίζουν τις δραστηριότητές τους. Βεβαίως, τα πράγματα αναμένεται να αλλάξουν προς το καλύτερο όταν εξισωθεί ο φόρος, αλλά με αντίστοιχη επιβάρυνση των καταναλωτών.

Παράλληλα, οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων ζητούν την εγκατάσταση συστημάτων εισροών - εκροών στις δεξαμενές καυσίμων στα πρατήρια, ώστε να ελέγχονται αποτελεσματικά οι ποσότητες.

Ανάμεσα στις συνήθεις παραβάσεις στα καύσιμα ανήκει η πρόσμειξη της σούπερ αμόλυβδης με απλή αμόλυβδη βενζίνη, καθώς και η χρήση πετρελαίου θέρμανσης από τα ταξί ή τους αγρότες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των αρμόδιων κρατικών φορέων.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr