η πρώτη μαζικής παραγωγής «αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 1000V πλήρους τομέα» για επιβατικά οχήματα.
Η BYD λάνσαρε επίσης την μπαταρία φόρτισης Flash κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, με ρεύμα φόρτισης 1000A και ρυθμό φόρτισης 10C, και τα δύο νέα ρεκόρ.
Η εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να παρέχει ισχύ 1 μεγαβάτ (1.000 kW), η οποία, σύμφωνα με την BYD, επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τη ρύθμιση να ανακτήσουν 400 χλμ. (248 μίλια) αυτονομίας CLTC σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης.
Η BYD λάνσαρε τα πρώτα της οχήματα που βασίζονται στην Super e-Platform, τα Han L και Tang L, ένα μήνα αργότερα, ξεκινώντας από μόλις 219.800 γιουάν (30.000 δολάρια).
Με τα νέα μοντέλα να κυκλοφορούν σε όλη την Κίνα, μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στις εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες φόρτισης στην πράξη. Ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο X από τον χρήστη Dominic Lee δείχνει το ηλεκτρικό όχημα της BYD να φορτίζει έως και 746 kW, με εκτιμώμενο χρόνο φόρτισης στο 70% περίπου 4 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα.
Σταθμός φόρτισης της BYD στην Κίνα, 400 χλμ. σε 5 λεπτά!
Σε μόλις έξι λεπτά, η BYD δήλωσε ότι το Han L, βασισμένο στην Super e-Platform, μπορεί να επαναφορτιστεί από 10% έως 70% και σε 20 λεπτά, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως.
Το SUV Tang L, που βασίζεται επίσης στην αρχιτεκτονική 1000V της BYD, μπορεί να προσθέσει αυτονομία 370 χλμ. (230 μίλια) σε 5 λεπτά, ενώ μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
Η BYD δήλωσε ότι η μπαταρία φόρτισης Flash επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα να αποκτούν την ίδια αυτονομία με ένα βενζινοκίνητο όχημα στην αντλία, «καθιστώντας τελικά τον χρόνο φόρτισης τόσο σύντομο όσο ο χρόνος ανεφοδιασμού».
Αν και τα 400 χλμ. (250 μίλια) είναι υπεραρκετή αυτονομία για τους περισσότερους οδηγούς, η BYD θέλει να κάνει τα βενζινάδικα παρελθόν. Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην Κίνα, η BYD σχεδιάζει να φέρει το σύστημα φόρτισης Flash στην Ευρώπη και πιθανώς σε άλλες αγορές του εξωτερικού.