την πώληση ρεκόρ 1,27 εκατομμυρίων οχημάτων στην Κίνα το 2016, οι πωλήσεις της Ford έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα όμως με μία τελευταία της ενημέρωση, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να βρίσκεται στα πρόθυρα μιας επιστροφής. Την περασμένη εβδομάδα, η Ford ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ 50,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο , αύξηση 9% σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία έχει πλέον πετύχει εννέα συνεχόμενα τρίμηνα με κέρδη στην Κίνα. Αφού αναδιοργάνωσε τις υπηρεσίες μάρκετινγκ, η «Ford China 2.0» αρχίζει να βλέπει αποτελέσματα. Η Ford συνεργάζεται με τοπικούς εταίρους για να αξιοποιήσει την τεχνολογία, το σχεδιασμό και άλλες κινεζικές αρχές, ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα σε διάφορες παγκόσμιες αγορές.
Η Κίνα ουσιαστικά μετατρέπεται πλέον σε κόμβο εξαγωγών για τη Ford και μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι αυτό αποδίδει καρπούς. Οι εξαγωγές της Ford από την Κίνα αυξήθηκαν κατά πάνω από 60% το 2024, φτάνοντας σχεδόν τα 170.000 οχήματα.
Οι υψηλότερες πωλήσεις στο εξωτερικό έρχονται καθώς η Ford λανσάρει νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως το SUV Equator και το crossover Sport. Μέχρι το τέλος του έτους, η Ford θα λανσάρει το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό Bronco στην Κίνα.
Η Ford ξεκίνησε ήδη τις προπαραγγελίες για το Bronco EV νωρίτερα αυτόν τον μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου Guanzhou. Οι αγοραστές μπορούν να κάνουν κράτηση για ένα με προκαταβολή 1.000 γιουάν (140 δολάρια)! Για περιορισμένο χρονικό διάστημα, προσφέρει ακόμη και ένα δωρεάν πακέτο κάμπινγκ στην οροφή, το οποίο συνήθως κοστίζει επιπλέον 12.000 γιουάν (1.700 δολάρια).
Το ηλεκτρικό Ford Bronco θα είναι διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις με μπαταρία (BEV) όσο και σε εκδόσεις με εκτεταμένη αυτονομία (EREV).
Η Ford China επιβεβαίωσε ότι το ηλεκτρικό Bronco θα κυκλοφορήσει στην Κίνα μέχρι το τέλος του 2025, καθώς φαίνεται να συνεχίζει με ορμή και το 2026.
Διαφορές
Αν και μοιάζει ακριβώς με το Bronco που πωλείται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, κάτω από το καπό, υπάρχει μια εντελώς διαφορετική διάταξη. Το ηλεκτρικό SUV είναι εξοπλισμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες —έναν μπροστά και έναν πίσω — για συνδυασμένη ισχύ 445 ίππων (332 kW).
Αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία LFP 105,4 kWh, παρέχοντας αυτονομία CLTC 605 χλμ. (404 μίλια). Η μπαταρία παρέχεται από την FinDreams της BYD.
Το Bronco EV έχει περίπου το μέγεθος του τυπικού 4θυρου μοντέλου που πωλείται στις ΗΠΑ, με μήκος 5.025 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.815 mm.
Διαθέτει επίσης το σύστημα ADAS Fuyu της Ford. Η εγκατάσταση έχει σχεδιαστεί ειδικά για Κινέζους αγοραστές με LiDAR τοποθετημένο στην οροφή και περισσότερους από 30 αισθητήρες και κάμερες. Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι το «ημερολόγιο εκτός δρόμου», το οποίο παρουσιάζει πάνω από 20 δημοφιλείς διαδρομές σε όλη την Κίνα για να σχεδιάσoυν οι εκεί αγοραστές του οχήματος ένα ταξίδι!
Το ηλεκτρικό Bronco αναμένεται να ξεκινά από περίπου 300.000 έως 400.000 γιουάν (42.000 έως 56.000 δολάρια). Θα μπορούσε να είναι το επόμενο που θα εξάγεται σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Νοτιοανατολική Ασία, η Αυστραλία και η Μέση Ανατολή.