Τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες στον ΟΑΣΑ report.oasa.gr παρουσίασε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Η πλατφόρμα αυτή επιτρέπει στους πολίτες να καταγράφουν και να υποβάλλουν γρήγορα και αξιόπιστα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών

Οι πολίτες μπορούν να μπαίνουν στην πλατφόρμα, να επιλέγουν το μέσο μεταφοράς, κατόπιν, να καθορίζουν τον τύπο καταγγελίας όπως για παράδειγμα καθυστέρηση ή ακύρωση δρομολογίου, κακή κατάσταση οχήματος ή απρεπής συμπεριφορά προσωπικού και στη συνέχεια επιλέγουν τοποθεσία, ημερομηνία και ώρα, περιγράφουν το πρόβλημα και επισυνάπτουν αποδεικτικά εφόσον χρειάζεται.

Τέλος, δίνουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους προκειμένου να ενημερωθούν για την εξέλιξη της καταγγελίας και την υποβάλλουν.

«Από σήμερα το πρωί οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους το report.oasa.gr, μια πλατφόρμα όπου μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να καταγγέλλουν οργανωμένα οποιοδήποτε πρόβλημα. Θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε.» τόνισε ο κ. Κυρανάκης.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr