ικανοποιητικές συνθήκες λειτουργίας. Τ’ αεροδρόμια δεν είναι επιχειρήσεις υπεραποδόσεως προσόδων αλλά συγκοινωνιακοί κόμβοι κοινής ωφελείας
Εάν το αεροδρόμιο του Ελληνικού κατηργήθη απ’ τον φόβο πτώσεως αεροσκάφους μεγάλων διαστάσεων στην …Ακρόπολη των Αθηνών (!), η επιλογή των Σπάτων από τον Κων/νο Καραμανλή είχε στοχαστικό ορίζοντα μέχρις των επομένων βουλευτικών εκλογών. Οι διάδοχοι Α. Παπανδρέου και Κ. Σημίτης κληρονόμησαν την επιλογή και τις εισπράξεις του Σπατόσημου που εξακολουθούν. Προσετέθη κι η απρονοησία των Ολυμπιακών… Παιγνίων (Olympic Games) κι η Αττική έχασε την ζωτική ενδοχώρα της Μεσογαίας.
Σήμερα, η πρωτεύουσα ασφυκτιά έχοντας συγκεντρώσει το 50% του πληθυσμού της χώρας, το 75% της «βαριάς βιομηχανίας» των Τουριστικών αφίξεων και το 99% του κρατικής κακοδιοικήσεως .
Η πληθυσμιακή ασφυξία προξενεί εγκληματικότητα, δημογραφική κρίση, κι υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος.
Επιβάλλεται όθεν η αποσυγκέντρωση και γι’ αυτήν προσφέρεται μεταξύ άλλων ένα νέο διεθνές αεροδρόμιο εκτός Αττικής. Δύο πόλεις είναι κατάλληλες: Η Τρίπολις ή Χαλκίδα. Η Πελοπόννησος κι η Εύβοια παρουσιάζουν σημαντικά πλεονεκτήματα απορροφήσεως της οικονομικής και κοινωνικής αναπτύξεως την προσεχή 50ετία.
Μπορεί να κατηργήθη το απαρέμφατο στην «μαλλιαρή» γλώσσα αλλά το κυβερνάν προϋποθέτει το προνοείν και προλαμβάνειν.
Οι Αθηνοκεντρικές κυβερνήσεις πρέπει να απαλλαγούν απ’ το σύνδρομο του εκλογικού κύκλου που δεν είναι πλέον εξασφαλισμένος.
Σε λίγες ημέρες στην ΔΕΘ , ο πρωθυπουργός ΚΜ θα μπορούσε να εξαγγείλει δύο μακροπρόθεσμα έργα : Μία πυρηνοηλεκτρική μονάδα 1000 μεγαβάτ στην Μακεδονία και νέο αεροδρόμιο εκτός Αττικής , αντί ναμοιράσει «ψίχουλα» , που έχουν αποσπασθεί από τον φορολογούμενο με τα τι-μωρητικά μνημόνια του παρατύπου ΕΚΟΦΙΝ.
Οι φορολογικές ελαφρύνσεις είναι αυτονόητεςγια το γλίσχρο εισόδημα της μεσαίας τάξεως που υποφέρει οικονομικώς.