την αλλαγή σχεδιασμού του Model Y για τον περιορισμό της παραγωγής και της διαθεσιμότητας του best-seller οχήματός της.
Η εταιρεία ανέφερε μείωση 13% στις παραδόσεις σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Παρά το γεγονός ότι η Tesla αύξησε την παραγωγή του Model Y σε κανονικά επίπεδα το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία παρουσίασε ακόμη χειρότερη απόδοση στις παραδόσεις, με τις παγκόσμιες παραδόσεις να μειώνονται κατά 13,5% το τελευταίο τρίμηνο .
Η Tesla είναι γνωστή για την πιο αδιαφανή αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο όσον αφορά την ανάλυση των πωλήσεων ανά μοντέλο και αγορά, γεγονός που καθιστά δύσκολη την παρακολούθηση της υγείας των προγραμμάτων οχημάτων της σε διαφορετικές αγορές.
Ωστόσο, τα δεδομένα ταξινόμησης παρέχουν μια πολύ πιο σαφή εικόνα, η οποία αντικρούει τον ισχυρισμό της Tesla.
Στο δεύτερο τρίμηνο, όλες οι παραλλαγές του νέου Model Y έγιναν διαθέσιμες στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, και η Tesla παρέδωσε λιγότερα οχήματα από ό,τι στο πρώτο τρίμηνο.
Ο Σύνδεσμος Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA) δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία, επιβεβαιώνοντας ότι η Tesla παρέδωσε 128.803 οχήματα στην Κίνα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025.
Αυτό αντιστοιχεί σε μείωση 4,3% σε σύγκριση με τα 134.607 οχήματα που παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο. Σε ετήσια βάση, η μείωση είναι ακόμη μεγαλύτερη, στο 11,7% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Η πτώση σε τριμηνιαία βάση σημειώθηκε παρά την ευρύτερη διαθεσιμότητα του νέου Model Y. Επιπλέον, η Tesla προσέφερε εκπτώσεις ρεκόρ τόσο στο Model 3 όσο και στο Model Y στην Κίνα, με χρηματοδότηση 0%, που ισοδυναμεί με έκπτωση 2.000 έως 4.000 δολαρίων ανά αυτοκίνητο, ανάλογα με το μοντέλο και τους όρους.