Σύμφωνα με τον σύνδικο, υπάρχουν τουλάχιστον δύο εταίροι που ενδιαφέρονται για τα άσετς της επιχείρησης μπαταριών. Όπως είχε γίνει γνωστό κατά τις προηγούμενες εβδομάδες, η Scania, θυγατρική της Volkswagen που ήταν ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές στη Northvolt, έχει ήδη αγοράσει ορισμένες από τις άλλες εγκαταστάσεις της, χωρίς όμως να έχει επιβεβαιωθεί αν βρίσκεται ανάμεσα στους σημερινούς δρώντες.
Η Northvolt αποτελούσε την πιο διάσημη περίπτωση πράσινου startup στην Ευρώπη, έχοντας συγκεντρώσει περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια χρηματοδότησης για την παραγωγή μπαταριών λιθίου επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ωστόσο, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε σε επιπόλαιες κινήσεις, προσπαθώντας να αναπτύξουν την επιχείρηση χωρίς να έχουν αναπτύξει τις γραμμές παραγωγής τους. Εξαιτίας αυτού, μία σειρά συνεργατών ακύρωσαν τις παραγγελίες τους, προτιμώντας τους έμπειρους και εγγυημένους κατασκευαστές μπαταριών στην Ασία. Πέραν της οικονομικής ζημίας για τους ιδιώτες επενδυτές, τις ευρωπαϊκές τράπεζες, και τα εθνικά ταμεία, η περίπτωση της Northvolt φαίνεται να λειτουργεί ως ένα παράδειγμα προς αποφυγή, προκαλώντας φόβο σε αρκετούς που ήθελαν να δραστηριοποιηθούν στον ευρύτερο κλάδο.