παρέχει 6 κιλοβάτ ενέργειας ανά κιλό και έχει βαθμολογία C 200, που σημαίνει ότι είναι ικανή να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 18 δευτερόλεπτα. Σε σύγκριση η ηλεκτρική μπαταρία Porsche Taycan έχει βαθμολογία C περίπου 4 έως 5, επομένως χρειάζονται 12 έως 15 λεπτά για να φορτιστεί ή να αποφορτιστεί.
Ο αρθρωτός σχεδιασμός της VarEVolt επιτρέπει στους κατασκευαστές να τη ρυθμίσουν για διαφορετικές εφαρμογές. «Μπορούμε να επικεντρωθούμε στην αυτονομία, μπορούμε να επικεντρωθούμε στην ισχύ ή μπορούμε να εξισορροπήσουμε τα δύο», ανάλογα με τον τύπο του οχήματος στο οποίο θα αναπτυχθεί, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου RML Πολ Ντίνκισον.
Ορισμένοι κατασκευαστές μικρής κλίμακας χρησιμοποιούν ήδη την μπαταρία VarEVolt. Βοηθά στην τροφοδοσία του φουτουριστικού υβριδικού υπεραυτοκινήτου Czinger 21C, το οποίο βασίζεται σε έναν συνδυασμό ενός ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία και ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης που καίει βενζίνη.
Naftemporiki.gr