Οι ευρωπαϊκές αντίπαλες εταιρείες κατασκευής φορτηγών AB Volvo και Daimler Truck ελπίζουν να μειώσουν το κόστος και την εξάρτηση από τους προμηθευτές, αναπτύσσοντας από κοινού ένα πρόγραμμα οχημάτων που καθορίζεται από λογισμικό, δήλωσαν σήμερα Τρίτη. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, oι κατασκευαστές οχημάτων και φορτηγών, όπως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αγωνίζονται να παράγουν

οχήματα γεμάτα τεχνολογία, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν την ανάγκη μείωσης του κόστους.

Οι κατασκευαστές φορτηγών εξαρτώνται επί του παρόντος σε μεγάλο βαθμό από τους προμηθευτές, επειδή το λογισμικό τους είναι στενά συνδεδεμένο με το υλικό, αλλά η νέα επιχείρηση των Daimler και Volvo - που ονομάζεται Coretura - στοχεύει στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας οχημάτων που καθορίζεται από το λογισμικό και στη μείωση αυτής της εξάρτησης.

Οι εταιρείες επιδιώκουν να δημιουργήσουν ένα «βιομηχανικό πρότυπο», δήλωσε στους δημοσιογράφους η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Daimler Trucks, Κάριν Ράντστρομ.

«Εξετάζουμε πώς μπορούμε να ξεφύγουμε από την τρέχουσα πραγματικότητά μας, όπου εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από τους προμηθευτές μας - κάτι που καθορίζει τόσο το κόστος όσο και μερικές φορές τα χρονοδιαγράμματα - και να εξετάσουμε ποια είναι η επόμενη γενιά λογισμικού που πρέπει να φέρουμε στο όχημα», δήλωσε ο Radstrom.

Η επιχείρηση με έδρα το Γκέτεμποργκ θα απασχολήσει αρχικά 50 υπαλλήλους, με την ελπίδα οι πρώτες παραδόσεις της πλατφόρμας συνδεσιμότητάς της να ξεκινήσουν το 2027 και περαιτέρω παραδόσεις προς το τέλος της δεκαετίας.

«Τα πάντα στην αυτοκινητοβιομηχανία βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο λογισμικό και ελέγχονται από αυτό», δήλωσε ο Γιόχαν Λούντεν, βετεράνος της Volvo και νεοδιορισθείς Διευθύνων Σύμβουλος της Coretura.

Το λογισμικό θα διαδραματίζει ολοένα και πιο ζωτικό ρόλο στην επίτευξη στόχων βιωσιμότητας, παραγωγικότητας και ασφάλειας στο μέλλον, πρόσθεσε.

Ενώ οι αντίπαλοι, ο όμιλος Volvo και η Daimler έχουν συνεργαστεί σε διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια, όπως στον τομέα της φόρτισης και της ανάπτυξης κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr