η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει ένα δίκτυο «φορτιστών flash» σε όλη την Ευρώπη. Αυτοί οι εξαιρετικά γρήγοροι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται ήδη στην Κίνα, μπορούν να προσφέρουν αυτονομία έως και 400 χλμ. (περίπου 250 μίλια) σε μόλις πέντε λεπτά.
Η τεχνολογία φόρτισης flash της BYD βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική 1.000 βολτ – αρκετά ισχυρή ώστε η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων να μοιάζει περισσότερο με μια γρήγορη στάση σε βενζινάδικο. Ακόμα και τα παλαιότερα ηλεκτρικά οχήματα θα ωφεληθούν, με την Li να λέει ότι οι οδηγοί θα μπορούσαν να δουν τους χρόνους φόρτισης να μειώνονται κατά 20-30% σε σύγκριση με τη σημερινή τεχνολογία.
«Αυτό θα αλλάξει τα δεδομένα που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηλεκτρική οδήγηση», δήλωσε η Λι.
Το σχέδιο είναι να κατασκευαστεί το νέο δίκτυο φόρτισης μέσα στο επόμενο έτος. Η BYD θα ξεκινήσει εγκαθιστώντας τους φορτιστές της στις δικές της αντιπροσωπείες και η εταιρεία ήδη συνομιλεί με πιθανούς τοπικούς συνεργάτες για να βοηθήσει στην ακόμη πιο γρήγορη επέκταση της κάλυψης.
Όλα αυτά αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της BYD να εδραιωθεί ως κορυφαίος παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Θέλει να ηγηθεί τόσο στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα όσο και στα plug-in υβριδικά. Η BYD ανοίγει μια μονάδα παραγωγής στην Ουγγαρία μέχρι το τέλος του έτους, μαζί με ένα νέο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης και την ευρωπαϊκή έδρα στη Βουδαπέστη.
Η Λι της BYD λέει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη αυξάνονται κατά 10% μηνιαίως. Εάν τα πράγματα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει ακόμη περισσότερα ευρωπαϊκά εργοστάσια.
«Θα κατασκευάζουμε στην Ευρώπη για να πουλάμε στην Ευρώπη. Κοιτάμε μακροπρόθεσμα. Είμαστε εδώ για να μείνουμε», είπε η Λι.
Αυτή τη στιγμή, η BYD Europe διαθέτει 16 αντιπροσωπείες στο Βέλγιο, σχεδόν 40 στην Ισπανία και περισσότερες από 50 στη Γαλλία. Στη Γερμανία, θέλει να αναπτύξει τις εγκαταστάσεις της από 27 σε 120.