Πιο συγκεκριμένα, το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα βελτιώθηκε μεν τον Σεπτέμβριο, όμως αυτή η βελτίωση οφείλεται αποκλειστικά στη βιομηχανία. Η κινητήριος δύναμη για τη βιομηχανία ήταν η αισιοδοξία για την παραγωγή κατά τους επόμενους μήνες, με τους δείκτες για τη ζήτηση και τις παραγγελίες να βρίσκονται επίσης σε τροχιά βελτίωσης. Από την άλλη, οι δείκτες για το λιανικό εμπόριο και τις υπηρεσίες μένουν αμετάβλητοι με θετικό πρόσημο σε γενικές γραμμές. Τέλος, αρνητικές είναι οι τάσεις στον κλάδο των κατασκευών και στην καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Οι μεσοπρόθεσμες εκτιμήσεις των καταναλωτών. Πηγή: ΙΟΒΕ.
Τα ευρήματα στους δείκτες της καταναλωτικές εμπιστοσύνης χρίζουν μεγαλύτερης προσοχής, καθώς προοιωνίζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών μεσοπρόθεσμα. Η σαφής πλειοψηφία των καταναλωτών (82%) θεωρεί απίθανο το να αποταμιεύσει. Παράλληλα, ένα παρόμοιο ποσοστό (81%) εκτιμά ότι οι τιμές θα αυξηθούν μέσα στους επόμενους μήνες. Μία ακτίνα ελπίδας εντοπίζεται στο θέμα της ανεργίας, όπου οι προσδοκίες των καταναλωτών είναι πιο διχασμένες, με το 45% να αναμένει αύξηση, το 31% να προβλέπει ότι η ανεργία θα μείνει αμετάβλητη, και το 11% να περιμένει ελαφρά μείωση.