Η GXO Logistics, Inc., ο μεγαλύτερος αμιγώς συμβατικός πάροχος logistics στον κόσμο, ανακοίνωσε σήμερα ότι οι κορυφαίες λύσεις της, βοήθησαν τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, την Virgin Media O2, να μειώσει σημαντικά τα πλαστικά απόβλητα στις λειτουργίες logistics της. Η GXO συνεργάστηκε με την εταιρεία τηλεπικοινωνιών για να μειώσει την κατανάλωση πλαστικών μιας χρήσης (SUP) από προϊόντα

που αποστέλλονται σε πελάτες καλωδιακής τηλεόρασης κατά σχεδόν 48 τόνους από το 2021, προωθώντας περαιτέρω τα επιτεύγματα των δύο εταιρειών στον τομέα της ESG.

"Η GXO και η Virgin Media O2 συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια αλυσίδα εφοδιασμού που είναι τόσο περιβαλλοντικά υπεύθυνη όσο και αποτελεσματική και αξιόπιστη" δήλωσε η Meagan Fitzsimmons, επικεφαλής της GXO για θέματα συμμόρφωσης και ESG.

Το πλαστικό από τις συσκευασίες είναι ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές των πλαστικών αποβλήτων, με τα κυβερνητικά στοιχεία να αποκαλύπτουν ότι το Ηνωμένο Βασίλειο παρήγαγε πάνω από 2,5 εκατομμύρια τόνους τέτοιων αποβλήτων το 2021.1 Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα, η Virgin Media O2 δεσμεύεται να επιτύχει μηδενικά απόβλητα στις λειτουργίες και τα προϊόντα της μέχρι το τέλος του 2025, ενώ ένας από τους στόχους ESG της GXO περιλαμβάνει ένα ποσοστό εκτροπής 80% παγκοσμίως από την υγειονομική ταφή μέχρι το 2025.

Η GXO επέτρεψε στη Virgin Media O2 να μειώσει την κατανάλωση SUP κατά 94%, από 50,7 τόνους ετησίως το 2021 σε 2,9 τόνους ετησίως το 2023, μέσω της συνεργασίας και της υλοποίησης διαφόρων πρωτοβουλιών.