Μια Ιαπωνο-Ινδική κοινοπραξία ναυτιλιακών εταιρειών σχεδιάζει να μετατρέψει δύο δεξαμενόπλοια υγροποιημένου φυσικού αερίου σε πλωτές μονάδες αποθήκευσης για να βοηθήσει στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης του καυσίμου στην Ινδία, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Η Petronet LNG Ltd. χρησιμοποιεί επί του παρόντος τις μονάδες, με χωρητικότητα 138.000 κυβικών μέτρων η καθεμία, για την εισαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου από το Κατάρ, αλλά δεν σκοπεύει να ανανεώσει τη μίσθωση πέραν του 2028.

 

Η κοινοπραξία India LNG Transport Co. θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα πλοία στην ανατολική ακτή της Ινδίας, αφού τα μετασκευάσει στη Νότια Κορέα, δήλωσαν οι άνθρωποι, οι οποίοι ζήτησαν να μην κατονομαστούν, καθώς δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να μιλούν με τα μέσα ενημέρωσης.

Η India LNG Transport είναι μια συνεργασία μεταξύ της κρατικής εταιρείας Shipping Corp of India Ltd. και των εταιρειών Mitsui OSK Lines Ltd., Nippon Yusen KK και Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. με έδρα την Ιαπωνία. Οι εταιρείες δεν ανταποκρίθηκαν αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.

Η Ινδία, που είναι σήμερα ο τέταρτος μεγαλύτερος αγοραστής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο, επενδύει σημαντικά σε υποδομές εισαγωγής για να βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι να φτάσει το φυσικό αέριο στο 15% του ενεργειακού μείγματος έως το 2030, από λιγότερο από 7% σήμερα.

Οι εισαγωγές θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 150 εκατομμύρια τόνους έως το 2030, δηλαδή να επταπλασιαστούν από το 2023, δήλωσε τον Φεβρουάριο ο διευθύνων σύμβουλος της Petronet Akshay Kumar Singh.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr