Η πρόωση μεθανόλης σε κινητήρες διπλού καυσίμου έχει γίνει γρήγορα μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές εναλλακτικού καυσίμου για νέες κατασκευές, ειδικά σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Δύο εταιρείες πιστεύουν ότι θα υπάρχει αρκετή ζήτηση σε αυτήν την κατηγορία ώστε να αξίζει μια εταιρεία διαχείρισης πλοίων που να είναι ειδικά για τη μεθανόλη και ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν μια υπηρεσία για αυτά τα πιο βιώσιμα πλοία.

Η Dockendale Ship Management υπέγραψε συμφωνία με τους ειδικούς της μεθανόλης Green Marine για την έναρξη της Dockendale Green Marine Ship Management, μιας νέας εταιρείας που επικεντρώνεται σε πλοία που κινούνται με μεθανόλη.

Η Dockendale παρέχει τεχνική διαχείριση και πλήρωμα για τη μητρική της εταιρεία, την ειδική MUR Group για bulker, με γραφεία στη Βομβάη και στο Ντουμπάι. Διαθέτει 2.000 ναυτικούς και διαχειρίζεται έναν στόλο με περισσότερα από 50 πλοία Handysize, Handymax και Panamax.

Η Green Marine είναι μια ομάδα εμπειρογνωμόνων μεθανόλης με εμπειρία στην πρόωση με μεθανόλη που χρονολογείται από το 2012. Μερικοί από τους συμβούλους της εργάστηκαν σε έναν στόλο 16 δεξαμενόπλοιων MR που τροφοδοτούνταν με μεθανόλη και όλα έχουν εργαστεί σε πλοία με καύσιμα μεθανόλης, είτε ως αρχιμηχανικοί ή κύριοι.

"Είναι μακράν η πιο έμπειρη ομάδα μεθανόλης παγκοσμίως. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Dockendale σε αυτήν την κοινοπραξία και είμαστε περήφανοι που βρήκαμε έναν συνεργάτη με κοινή δέσμευση να υποστηρίξει τη βιομηχανία με ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία με μεθανόλη πλοία», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Green Marine, Morten Jacobsen, ο οποίος θα υπηρετήσει ως επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της κοινοπραξίας.

Ένα τμήμα της ναυτιλιακής βιομηχανίας έχει καταλήξει στην πρόωση μεθανόλης διπλού καυσίμου ως την καλύτερη επιλογή για απανθρακοποίηση και προστασία για το μέλλον. Τον Ιούλιο, η εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Evergreen υπέγραψε συμβόλαια για όχι λιγότερα από 24 πλοία με καύσιμα μεθανόλης, χωρισμένα σε δύο διαφορετικά ναυπηγεία. Η αξία των παραγγελιών θα μπορούσε να φτάσει τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια και θα προσθέσει στην αυξανόμενη αφθονία της χωρητικότητας του στόλου των τακτικών γραμμών όταν παραδοθεί. Η Maersk Line, πρωτοπόρος στον τομέα, έχει παραγγείλει συνολικά 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεθανόλης διπλού καυσίμου. Άλλοι παίκτες περιλαμβάνουν COSCO/OOCL, CMA CGM και X-Press Feeders, μαζί με μια σειρά χειριστών που κινούνται με μεθανόλη σε άλλα τμήματα.

Η εναλλακτική τροφοδοσία καυσίμων είναι λιγότερο συνηθισμένη στους στόλους χύδην φορτίων και δεξαμενόπλοιων, όπου οι επιλογές εκτός πετρελαίου έχουν κάνει περιορισμένες εισόδους. Τον Σεπτέμβριο, η DNV μέτρησε μόλις τέσσερα bulkers με μεθανόλη κατά παραγγελία.

Η μελλοντική ανάπτυξη ενός στόλου με καύσιμα μεθανόλης θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την αλυσίδα εφοδιασμού της πράσινης μεθανόλης, η οποία βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Ως πλοία διπλού καυσίμου, τα πλοία που κινούνται με μεθανόλη μπορούν να λειτουργούν εξίσου καλά με μαζούτ στο ενδιάμεσο.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr