Jochen Zeitz: Tο Μέλλον της Harley Είναι Ηλεκτρικό και το Κοινό της Πρέπει να Διευρυνθεί

Jochen Zeitz: Tο Μέλλον της Harley Είναι Ηλεκτρικό και το Κοινό της Πρέπει να Διευρυνθεί
energia.gr
Τρι, 17 Ιανουαρίου 2023 - 11:25

Η Harley-Davidson έχει σαν βασικό στόχο της να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα σε μια διαδικασία όμως που θα διαρκέσει δεκαετίες, εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλός της Jochen Zeitz σε συνέντευξη του στο dezeen.com. Η αμερικανική εταιρεία μοτοσυκλετών, η οποία είναι γνωστή για τις μεγάλου κυβισμού, βαρέων βαρών μοτοσυκλέτες cruiser, βρίσκεται επί του παρόντος σε μια μακροπρόθεσμη διαδικασία μετάβασης με στόχο τον πλήρη εξηλεκτρισμό της, δήλωσε η Zeitz.

«Κάποια στιγμή, η Harley Davidson θα είναι πλήρως ηλεκτρική», είπε ο Zeitz. "Αλλά αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη μετάβαση που πρέπει να συμβεί. Δεν είναι κάτι που κάνεις από τη μια μέρα στην άλλη."

Η εταιρεία λάνσαρε την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα το 2018, την LiveWire και σύμφωνα με τον Zeitz, η ηλεκτροκίνηση είναι το επόμενο λογικό βήμα στην εξέλιξη της μάρκας που ιδρύθηκε πριν από 120 χρόνια.

«Αν κοιτάξετε τα τελευταία 120 χρόνια, η εταιρεία πάντα εξελισσόταν, ποτέ δεν έμεινε ακίνητη», είπε. «Τώρα, όπως έκαναν οι ιδρυτές εκείνη την εποχή προσπαθώντας να επανεφεύρουν ή να εφεύρουν κάτι μοναδικό, αυτό είναι προφανώς κάτι που πρέπει να κάνουμε και εμείς ως εταιρεία».

«Αυτό που κάνουμε είναι να γιορτάζουμε το παρελθόν μας αλλά και να εξελίσσουμε το brand ταυτόχρονα», συνέχισε. «Είναι μια φυσική εξέλιξη που έπρεπε να συμβεί».

Ο μετασχηματισμός της εμβληματικής μάρκας όμως, σύμφωνα με τον Zeitz, σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσουν σε άτομα που συνήθως δεν οδηγούν μεγάλες μοτοσικλέτες ή ίσως ακόμη και σε αυτά που δεν οδηγούν καθόλου μέχρι τώρα.

«Στοχεύουμε διαφορετικά προφίλ καταναλωτών – υπάρχει ο παραδοσιακός βασικός πελάτης, αλλά υπάρχει και ένας σύγχρονος βασικός πελάτης, υπάρχουν επίσης και οι ονειροπόλοι, αυτοί που φιλοδοξούν να οδηγήσουν ή μπορεί απλώς να ονειρεύονται τη μάρκα», είπε, δίνοντας το στίγμα για την μετεξέλιξη της μάρκας.

«Η μάρκα δεν είναι μόνο για να εμπνέει όσους αγοράζουν μοτοσικλέτες, πρέπει να είναι έμπνευση για άλλους, γι' αυτό καταβάλλουμε τόσο μεγάλη προσπάθεια σε είδη ένδυσης και αξεσουάρ για να φέρουμε πραγματικά τη μάρκα σε ευρύτερες πελατειακές βάσεις ».

Πάντως αν και η Harley-Davidson έχει αρχίσει να παράγει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, η Zeitz δεν αναμένει ότι η εταιρεία θα εγκαταλείψει τη βενζίνη στο εγγύς μέλλον.

Το προγραμματισμένο χρονοδιάγραμμά του να γίνει πλήρως ηλεκτρικό είναι μεγαλύτερο από πολλές άλλες εταιρείες με πολλές κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων, όπως η Volvo, η Fiat, η Mercedes, η Buick, η Bentley και η Rolls-Royce, η οποία πρόσφατα παρουσίασε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, δηλώνοντας ότι θα είναι όλα ηλεκτρικά. έως το 2030.

«Σκεφτόμαστε πώς θα εξελιχθούμε αν σκεφτόμαστε πραγματικά μακροπρόθεσμα», είπε  «καθώς αυτό δεν θα είναι μια εν μία νυκτί μετάβαση» πρόσθεσε.

"Χρειάζονται δεκαετίες, σωστά; Αλλά πρέπει να προετοιμαστούμε και για αυτήν τη μετάβαση γεννήθηκε το project LiveWire."