Η Porsche, ανακοίνωσε το νέο φιλόδοξο στόχο της για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. «Το 2030, το μερίδιο όλων των νέων οχημάτων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα πρέπει να είναι πάνω από 80 τοις εκατό» δήλωσε ο Όλιβερ Μπλουμ, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG. Tο 2021, η Porsche παρέδωσε 301.915 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι το όριο

των 300.000 ξεπεράστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας (προηγούμενο έτος: 272.162 παραδόσεις). Τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν το Macan (88.362) και το Cayenne (83.071). Τα στοιχεία παράδοσης για το Taycan υπερδιπλασιάστηκαν: 41.296 οδηγοί παρέλαβαν την πρώτη πλήρως ηλεκτρική Porsche. Αυτό ξεπέρασε ακόμη και το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο 911, αν και το τελευταίο σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ με 38.464 μονάδες.

«Η Taycan είναι 100 τοις εκατό Porsche. Εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση με ένα άλλο μοντέλο: Στα μέσα της δεκαετίας, θέλουμε να προσφέρουμε το σπορ αυτοκίνητό μας 718 με μεσαίο κινητήρα αποκλειστικά σε πλήρως ηλεκτρική μορφή», τόνισε ο Όλιβερ Μπλουμ.

Πέρυσι, σχεδόν το 40 τοις εκατό όλων των νέων οχημάτων Porsche που παραδόθηκαν στην Ευρώπη ήταν ήδη τουλάχιστον εν μέρει ηλεκτρικά - δηλαδή plug-in υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον, η Porsche είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να είναι ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα στον ισολογισμό το 2030. «Το 2025, οι μισές από τις νέες πωλήσεις της Porsche αναμένεται να προέρχονται από την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων - δηλαδή πλήρως ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών», ανακοίνωσε ο Όλιβερ Μπλουμ. «Το 2030, το μερίδιο όλων των νέων οχημάτων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα πρέπει να είναι πάνω από 80 τοις εκατό». Για να επιτύχει αυτούς τους φιλόδοξους στόχους, η Porsche επενδύει σε premium σταθμούς φόρτισης μαζί με συνεργάτες - και επιπλέον στη δική της υποδομή φόρτισης. Περαιτέρω εκτεταμένες επενδύσεις ρέουν σε βασικές τεχνολογίες, όπως συστήματα μπαταριών και παραγωγή μονάδων.