Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας της νέας, δωρεάν, τηλεφωνικής γραμμής 800 400 4000, είτε από σταθερό, είτε από κινητό τηλέφωνο, που αφορά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών και αποφασίστηκε στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών του και με γνώμονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.

Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ έχει πανελλαδική εμβέλεια και λειτουργεί καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου και θα εξυπηρετεί αναγγελίες βλαβών και όλο το εύρος των θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. 

Σημειώνουμε πως οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν το μεγαλύτερο τμήμα των αιτημάτων τους, όπως, μεταξύ άλλων, αιτήσεις για έλεγχο μετρητή, νέες συνδέσεις και χορηγήσεις νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot), Κύρου.

Επιπρόσθετα και όσον αφορά σε ζητήματα αναγγελία βλάβης, εκτός από τη σχετική εφαρμογή στο site του Διαχειριστή, οι πολίτες μπορούν να "κατεβάσουν" το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, σε πολύ σύντομο χρόνο.

Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεσμευτεί για την πλήρη ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του, με απώτερο σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία των πολιτών και για να απλοποιήσει όλες τις διαδικασίες για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους.