Στη μάχη των αγορών, η Tesla μπορεί να μην είναι η μόνη κερδισμένη καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα έχει μπει για τα καλά στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης. Για παράδειγμα, σύμφωνα με το barrons.com, η General Motors είναι εξίσου καλά τοποθετημένη σε σχέση με οποιαδήποτε από τις ανταγωνίστριές της και αποτιμάται σε λιγότερο από το ένα δέκατο της τρέχουσας αξίας της Tesla, στα 85 δισεκατομμύρια δολάρια. Η GM, με περίπου 58$, διαπραγματεύεται για οκτώ φορές τα προβλεπόμενα κέρδη για το 2022.

Με επικεφαλής τη Διευθύνουσα Σύμβουλο Mary Barra, η GM έχει φιλόδοξους στόχους όπως να διπλασιάσει περίπου τα ετήσια έσοδά της σε περίπου 300 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Αυτό περιλαμβάνει 90 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, από τα προβλεπόμενα 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Η GM αναμένεται να αποκαλύψει σύντομα το πλήρως ηλεκτρικό Silverado της.

Οι επενδυτές είναι δύσπιστοι ότι η GM μπορεί να διαχειριστεί μια δύσκολη μετάβαση στα EV και να επιτύχει οτιδήποτε πλησιάζει τους φιλόδοξους στόχους της, αλλά η πορεία της μετοχή της ήδη απορρίπτει πολλές από αυτές της αμφιβολίες.

«Η GM έχει κατασκευάσει μια κλιμακούμενη πλατφόρμα και είναι ηγέτης τόσο στα αυτόνομα οχήματα όσο και στις μπαταρίες», λέει ο επενδυτής Ross Margolies της Stelliam Capital Management.

Το μερίδιο που ελέγχει η General Motors στην Cruise, έναν κορυφαίο ''παίκτη'' στην αυτόνομη οδήγηση που σχεδιάζει να αναπτύξει ρομποταξί τα επόμενα χρόνια, αξίζει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια με βάση την τελευταία επένδυση μειοψηφίας. Η GM μιλά για τη δημιουργία εσόδων 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Cruise έως το 2030.

Ο Adam Jonas της Morgan Stanley έχει στόχο τιμής 75 $ για τη μετοχή.

Απόπ την πλευρά του ο λάτρης της GM Ryan Brinkman στην J.P. Morgan το βλέπει διαφορετικά, λέγοντας ότι οι επενδυτές λαμβάνουν ουσιαστικά την Cruise και άλλες νεότερες επιχειρήσεις δωρεάν, με βάση την υψηλή κερδοφορία των πωλήσεων pickups και οχημάτων σπορ χρήσεως που τροφοδοτούνται από κινητήρες εσωτερικής καύσης.