Η Avin International συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη πρωτοπορεί στην παγκόσμια ναυτιλία .Τα New Times Shipbuilding στην Κίνα ναυπηγoύν για την AVIN το χωρητικότητας 156.500 τόνων dw suezmax δεξαμενόπλοιο με βάση σχέδιο του αμερικανικού νηογνώμονα ABS.  Βάση αυτών των προδιαγραφών το πλοίο θα μπορεί να χρησιμοποεί ως καύσιμο αμμωνία ή LNG- υγροποιημένο φυσικό αέριο, μέσω πρόσθετων μετασκευών στη μηχανή του.

Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην ΑVIN το 2022, θα μπορεί να καίει συμβατικό καύσιμο και ο Όμιλος Βαρδινογιάννη θα αποφασίσει ποιο χαμηλό σε co2 καύσιμο θα χρησιμοποιήσει όσο η βιομηχανία τροφοδοσίας καυσίμων εξελίσσεται.

Σύμφωνα με τον technical manager της AVIΝ, τον Μιχάλη Ανδρουλάκη, η αμμωνία φαίνεται ότι θα είναι το πιο διαδεδομένα προσιτό και πολλά υποσχόμενο ουδέτερο καύσιμο όσο αφορά της απανθρακοποίηση της ναυτιλίας η οποία έχει ως στόχο την απάλειψη της εκπομπής αερίων από τα πλοία της τα επόμενα 30 χρόνια.

Το πλοίο της AVIN θα έχει μηχανή τύπου MAN ME και χώρο για τη μελλοντική εγκατάσταση δεξαμενών καυσίμων για αποθήκευση LNG ή αμμωνίας.