Τώρα η εταιρεία έρχεται να ταράξει τα ...νερά της ηλεκτροκίνησης με την τεράστια μπαταρία με την οποία θα εφοδιάζει το νέο της πολυτελελές σεντάν, το ET7, χωρητικότητας 150kWh, που σύμφωνα με την η εταιρεία, θα έχει εμβέλεια άνω των 621 μιλίων (γύρω στα 1.000 χλμ.). Το όχημα έχει πιστοποιηθεί από το πρωτόκολλο δοκιμών NEDC της Κίνας -αν και το τεστ WLTP της Ευρώπης θα έδινε πιθανώς, μία λίγο μικρότερη ίσως πιο ρεαλιστική εμβέλεια
Ουσιαστικά πρόκειται για έναν ένας άμεσο αντίπαλο του Tesla Model S και πρόκειται να πωληθεί στις αρχές του επόμενου έτους με το με τιμή περίπου €57.000.
Ωστόσο, δεν μπορούμε να σκεφτούμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία (στο Tesla φτάνει μόνο τα 100kWh). Το ET7 είναι επίσης διαθέσιμο σε εκδόσεις 70kWh και 100kWh με εύρος NEDC 310 και 435 μίλια αντίστοιχα. Και φυσικά είναι συμβατό με το δίκτυο των σταθμών «Power Swap» της εταιρείας, που επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες της Nio να αλλάζουν την μπαταρία τους με μια πλήρως φορτισμένη σε λίγα λεπτά.