Έλον Μασκ: «Νοιώθει Λίγο Άσχημα» που για Πολλά Χρόνια Μισούσε τη Βιομηχανία Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου

Έλον Μασκ: «Νοιώθει Λίγο Άσχημα» που για Πολλά Χρόνια Μισούσε τη Βιομηχανία Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
energia.gr
Τετ, 30 Σεπτεμβρίου 2020 - 14:14

Ο Έλον Μασκ δηλώνει ότι «νοιώθει λίγο άσχημα» για το ότι για πολλά χρόνια μισούσε τη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, καθώς, όπως είπε σε πρόσφατη συνομιλία του με τη δημοσιογράφο των New York Times, Kara Swisher, πολλές από τις πετρελαϊκές αναπτύχθηκαν πριν γίνει σαφές ότι το πετρέλαιο και το αέριο συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή

Στη συνομιλία του με τη δημοσιογράφο των ΝΥΤ, κατά την οποία αναφέρθηκαν σε μία πληθώρα θεμάτων, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Tesla δήλωσε: «Ειλικρινά, νοιώθω λίγο άσχημα που μισούσα τη βιομηχανία πετρελαίου και αερίου».

«Πολλοί στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, ειδικά όσοι είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία, έχτισαν τις εταιρείες τους και έκαναν τη δουλειά τους πριν γίνει σαφές ότι αυτό είναι ένα σοβαρό ζήτημα», τόνισε ο Μασκ.

«Και τώρα πιθανόν να νοιώθουν άσχημα για το ότι στιγματίζονται ως “κακοί”, όταν για τόσο μεγάλο διάστημα απλώς δούλευαν σκληρά για να στηρίξουν την οικονομία και, πραγματικά, δεν ήξεραν ότι αυτό θα ήταν τόσο κακό», πρόσθεσε.

Υπενθυμίζεται ότι στο παρελθόν ο Μασκ είχε επικρίνει τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων για «αδιάκοπη και τεράστια» προπαγάνδα, ενώ καλούσε τον κόσμο να εξεγερθεί εναντίον της.

Ο Μασκ είπε επίσης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες πετρελαίου έχουν ατζέντα εναντίον της Tesla και των ηλεκτρικών οχημάτων.

Αλλά τώρα, τόνισε ο Μασκ μιλώντας στην Kara Swisher, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν ηλεκτροκίνητα οχήματα και αυτός ήταν ένας από τους στόχους της Tesla - να αρχίσει η βιομηχανία να συνειδητοποιεί ότι το μέλλον των οδικών μεταφορών είναι ηλεκτρικό.

Αν και ο Μασκ είπε ότι αισθάνεται άσχημα για το μίσος του απέναντι στο πετρέλαιο, είπε ότι «πλησιάζει το τέλος των οχημάτων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα».

Οι αναλυτές πιστεύουν ότι το σημείο εκκίνησης για τη μαζική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης θα μπορούσε να βρίσκεται μόλις λίγα χρόνια μακριά από σήμερα.

Εκτιμούν ότι οι τιμές των μπαταριών θα πρέπει να μειωθούν στα 100 $ / kWh, έτσι ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να έχουν την δυνατότητα να ανταγωνιστούν το κόστος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι ειδικοί της βιομηχανίας πιστεύουν ότι το ορόσημο των 100 $ / kWh θα μπορούσε να επιτευχθεί ήδη από το 2024, ή ακόμη νωρίτερα - και αυτό το ορόσημο θα σημάνει την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Την «Ημέρα της Μπαταρίας» την περασμένη εβδομάδα, εξάλλου, η Tesla υποσχέθηκε δραστικές περικοπές στο κόστος των μπαταριών που κατασκευάζει, καθώς και ένα αυτοκινούμενο ηλεκτροκίνητο όχημα αξίας 25.000 δολαρίων μέσα σε τρία ή περισσότερα χρόνια. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία περιγράφεται ως «απογοητευτική» από τους αναλυτές, δεν αποκαλύφθηκαν πολλές λεπτομέρειες.