H πρωτοπόρος στα υβριδικά οχήματα Lexus μπαίνει στην ηλεκτρική εποχή με το SUV UX 300e, που παρουσιάστηκε στην έκθεση Auto Guangzhou στην Κίνα, με εμφανείς διαφορές από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας UX. Το ηλεκτρικό Lexus «φοράει» νέες ζάντες πέντε ακτινών, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ.

Όπως είναι φυσικό στο πίσω μέρος δεν υπάρχει απόληξη εξάτμισης, ενώ εκεί που στα βενζινοκίνητα μοντέλα υπήρχε το στόμιο πλήρωσης του ρεζερβουάρ, τώρα βρίσκεται η υποδοχή φόρτισης. Τέλος, το πάτωμα είναι καλυμμένο για μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.

Στον εμπρός άξονα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 204 ίππων και 300 Nm ροπής, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 54,3 kWh και προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Επειδή όμως το βάρος έχει αυξηθεί κατά πολύ (αγγίζει τα 1.900 κιλά), οι μηχανικοί της Lexus έχουν προβεί σε μια σειρά αλλαγών στην ανάρτηση, ενώ παράλληλα έχουν ενισχύσει το πλαίσιο του UX 300e.

Η φόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε μόλις 50 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 50 kW, ή σε 7 ώρες μέσω οικιακής πρίζας 6,6 kW, με τον οδηγό να μπορεί να ενημερωθεί για τα επίπεδα φόρτισης μέσω της εφαρμογής LexusLink στο smartphone του.

Tο πρώτο ηλεκτρικό Lexus θα ξεκινήσει να πωλείται στην Κίνα και την Ευρώπη εντός του 2020 και είναι το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα φέρουν η Toyota και η Lexus, σε συνδυασμό με τα υβριδικά τους.