Είναι Mustang, αλλά δεν είναι σπορ κουπέ ούτε κάμπριο, είναι γρήγορο αλλά την ίδια ώρα είναι και απόλυτα οικολογικό. Η Ford παρουσίασε την πρώτη Mustang που είναι ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό  SUV. H Ford πήρε το ρίσκο να χρησιμοποιήσει ένα όνομα απόλυτα συνδεδεμένο με τη σπορ ιστορία της τα τελευταία 55 χρόνια 

και να προικίσει με αυτό το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό της SUV.

H νέα Ford Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμη στο τέλος του 2020, με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας και με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach E θα έχει αυτονομία έως και 600 χλμ, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Στην κορυφαία από άποψη ισχύος έκδοση GT, η Mustang Mach-E θα ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ.,2 αποδίδοντας ισχύ 465 ίππων και ροπή 830 Nm.

Ενεργητικές αναρτήσεις, φρένα της Brembo και μια σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν στόχο και την απόλαυση της οδήγησης, θα καθιστούν τη νέα Mustang Mach-E ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο, σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις της Ford.

Το αμάξωμα αισθητικά παραπέμπει σαφώς στην κλασική Mustang, ειδικά σε ότι αφορά τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Στο εσωτερικό, η αφαιρετική σχεδίαση αφήνει όλα τα βλέμματα να επικεντρωθούν με μια τεράστια, κάθετα τοποθετημένα οθόνη 15,5 ιντσών, που είναι το κέντρο ελέγχου του νέου συστήματος multimedia SYNC τέταρτης γενιάς, το οποίο έχει τη διπλάσια υπολογιστική ισχύ του SYNC3.

Σχετικά με τους χώρους, η Ford Mustang Mach-E είναι ένα άνετο αυτοκίνητο για πέντε επιβάτες, με επιπλέον 502 λίτρα όγκου για τις αποσκευές, 100 από τα οποία βρίσκονται στο εμπρός καπό του αυτοκινήτου.

Η Ford Mustang Mach-E είναι ο προπομπός 14 ηλεκτρικών μοντέλων που θα παρουσιάσει η αμερικανική εταιρεία εντός του 2020 και αποτελεί ένα σημείο καμπής, που σηματοδοτεί το πέρασμα της Ford στην ηλεκτρική εποχή. Ήπια υβριδικά, υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα θα αποτελούν πλέον συνήθεις επιλογές στη γκάμα της εταιρείας.